@vince.vq: Communisten, vakbonden en verenigd links zijn tegen mensen die bovenop hun job extra werken. Tot ze hoorden dat de arbeidsongeschiktheid bij flexi-jobbers maar 1,2% bedraagt. Bij reguliere werkernemers is dat maar liefst 12%. Dat is 10 keer zoveel! Zou het kunnen dat extra werken mensen gelukkig en gezond maakt? Stop het viseren van werkende mensen. Respecteer de harde werkers. #politiek #flexijobbers #werken

Vincent Van Quickenborne
Vincent Van Quickenborne
Open In TikTok:
Region: BE
Tuesday 23 June 2026 15:42:04 GMT
6269
201
37
7

Music

Download

Comments

luchellings
luc :
Mensen zouden moeten genieten van hun pensioen ipv flexjob om de rekeningen te betalen
2026-06-23 16:47:51
4
janvanroose
Jan Vanroose :
Waarom overuren zo zwaar belasten? Laat mensen die vrijwillig extra willen werken daar ook echt iets aan overhouden. Goed voor de arbeider, goed voor de werkgever en uiteindelijk ook goed voor de overheid. Vrije keuze: wie wil werken, moet beloond worden.
2026-06-23 20:07:36
1
beugniesleschocolats
Nicolas Beugnies :
Flexijob is top.
2026-06-23 19:30:39
0
nadiasfitlife
Nadia Spitaels :
In plaats van een flexi job als gepensioneerde, verkies ik toch langer te blijven werken. Zolang de gezondheid dit toelaat.
2026-06-23 15:58:33
1
bart1979g
bart :
en hoeveel ambtenaren zijn er werkonbekwaam ?
2026-06-23 22:11:38
0
luc01094
luc010 :
Flexi jobs ondergraven volledig de normale bijdragen aan de sociale zekerheid. En de werkgevers maar dansen opdat het hun minder kost. Natuurlijk zijn flexies minder ziek want als ze niet komen werken hebben ze voor die uren geen loon.
2026-06-23 20:20:39
0
lose_weight_recipes
Lose_Weight_Recipes :
ik ben tevreden met mijn flexijob. Als gepensioneerde kan ik mij nu iets permiteren
2026-06-23 22:57:33
0
vico13310
filemon13 :
Merci quickie ,hier hardwerkend gezin met 3 dochters . blijven verdedigen 🍀🍀🍀
2026-06-23 21:30:15
0
stephken31
Stephanie de vriendt :
Nee door u flexi’s zorgen jullie ervoor dat de bedrijven geen vast personeel meer aannemen… maar uw flexi’s he vriend bellen ook te pas en te onpas af ze…liever 1 goe vast personeelslid die alles kan dan 10 flexi’s da ge alle weken opnieuw moet uitleggen wa ze moeten doen
2026-06-23 15:52:59
7
mauke10
Mauke :
Waarom doen veel flexie job ? Omdat burgers NIET belast worden zeveraar omdat er TE VEEL VAN HUN LOON INGRHOUDEN WORDT.
2026-06-23 16:57:43
6
laurens__10
DeCock Laurens :
Heb je nu juist partij in de belachelijkheid getrokken 😂😅
2026-06-23 15:50:28
1
eddyclaus142
Eddy Claus142 :
Jullie hebben het ook niet gedaan de laatste 8 jaar
2026-06-23 16:25:38
0
glansfazant56
Glansfazant56 :
bla bla bla bla bla bla bla bla
2026-06-23 19:09:27
1
annonumeus
annonumeus :
Jij zal geen flexi hoeven te doen………….
2026-06-23 16:33:45
3
bruno...123
Bruno :
blijf ons verdedigen Vincent 👍👍👍
2026-06-23 18:19:35
1
sanderrommens0
sander :
Een flexi job maakt mensen gelukkig 😂 mensen werken zich kapot uit noodzaak maar bon
2026-06-23 19:04:38
1
demeuter6
lilou :
zeg dan kun jij toch ook en goed leven leven hein....
2026-06-23 15:49:40
1
demeuter6
lilou :
ja..ja...en ...ja ik ga tot mijn 110 voor u...😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
2026-06-23 15:48:51
1
lievenvanassel
lievenvanassel :
hahaha😂😂.... schandalig dit!!
2026-06-23 17:03:18
0
malvino454
malvino454 :
MR demission !
2026-06-23 23:07:02
0
mr551913
MR. :
💪
2026-06-23 16:12:50
1
ciaho1
ciaho1 :
❤️
2026-06-23 21:47:39
0
bakker1968
Bernie :
❤️❤️❤️
2026-06-23 21:06:01
0
To see more videos from user @vince.vq, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About