@vince.vq: Communisten, vakbonden en verenigd links zijn tegen mensen die bovenop hun job extra werken. Tot ze hoorden dat de arbeidsongeschiktheid bij flexi-jobbers maar 1,2% bedraagt. Bij reguliere werkernemers is dat maar liefst 12%. Dat is 10 keer zoveel! Zou het kunnen dat extra werken mensen gelukkig en gezond maakt? Stop het viseren van werkende mensen. Respecteer de harde werkers. #politiek #flexijobbers #werken
Mensen zouden moeten genieten van hun pensioen ipv flexjob om de rekeningen te betalen
2026-06-23 16:47:51
4
Jan Vanroose :
Waarom overuren zo zwaar belasten?
Laat mensen die vrijwillig extra willen werken daar ook echt iets aan overhouden.
Goed voor de arbeider, goed voor de werkgever en uiteindelijk ook goed voor de overheid.
Vrije keuze: wie wil werken, moet beloond worden.
2026-06-23 20:07:36
1
Nicolas Beugnies :
Flexijob is top.
2026-06-23 19:30:39
0
Nadia Spitaels :
In plaats van een flexi job als gepensioneerde, verkies ik toch langer te blijven werken. Zolang de gezondheid dit toelaat.
2026-06-23 15:58:33
1
bart :
en hoeveel ambtenaren zijn er werkonbekwaam ?
2026-06-23 22:11:38
0
luc010 :
Flexi jobs ondergraven volledig de normale bijdragen aan de sociale zekerheid. En de werkgevers maar dansen opdat het hun minder kost. Natuurlijk zijn flexies minder ziek want als ze niet komen werken hebben ze voor die uren geen loon.
2026-06-23 20:20:39
0
Lose_Weight_Recipes :
ik ben tevreden met mijn flexijob. Als gepensioneerde kan ik mij nu iets permiteren
Nee door u flexi’s zorgen jullie ervoor dat de bedrijven geen vast personeel meer aannemen… maar uw flexi’s he vriend bellen ook te pas en te onpas af ze…liever 1 goe vast personeelslid die alles kan dan 10 flexi’s da ge alle weken opnieuw moet uitleggen wa ze moeten doen
2026-06-23 15:52:59
7
Mauke :
Waarom doen veel flexie job ?
Omdat burgers NIET belast worden zeveraar omdat er TE VEEL VAN HUN LOON INGRHOUDEN WORDT.
2026-06-23 16:57:43
6
DeCock Laurens :
Heb je nu juist partij in de belachelijkheid getrokken 😂😅
2026-06-23 15:50:28
1
Eddy Claus142 :
Jullie hebben het ook niet gedaan de laatste 8 jaar
2026-06-23 16:25:38
0
Glansfazant56 :
bla bla bla bla bla bla bla bla
2026-06-23 19:09:27
1
annonumeus :
Jij zal geen flexi hoeven te doen………….
2026-06-23 16:33:45
3
Bruno :
blijf ons verdedigen Vincent 👍👍👍
2026-06-23 18:19:35
1
sander :
Een flexi job maakt mensen gelukkig 😂 mensen werken zich kapot uit noodzaak maar bon
2026-06-23 19:04:38
1
lilou :
zeg dan kun jij toch ook en goed leven leven hein....
2026-06-23 15:49:40
1
lilou :
ja..ja...en ...ja ik ga tot mijn 110 voor u...😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
2026-06-23 15:48:51
1
lievenvanassel :
hahaha😂😂.... schandalig dit!!
2026-06-23 17:03:18
0
malvino454 :
MR demission !
2026-06-23 23:07:02
0
MR. :
💪
2026-06-23 16:12:50
1
ciaho1 :
❤️
2026-06-23 21:47:39
0
Bernie :
❤️❤️❤️
2026-06-23 21:06:01
0
To see more videos from user @vince.vq, please go to the Tikwm
homepage.