Ben Pakistanlıyım ama yemin ederim Diyarbakır'ın silvan benim kalbim benim canim 🥰🥰
2026-06-24 15:19:01
15
Memo gür :
Yalandır 2002 deil
2026-06-23 20:32:33
13
Arya :
Bende silvanlıyım👏👏👏
2026-06-23 17:17:27
12
İrfan :
gezmediğim sokak yok bu Silvan'da ❤️
2026-06-24 04:15:48
2
oscarmuti :
ömrüm de bir kez Silvan'a gittim çok güzel memleket 👏
2026-06-23 19:25:33
1
Egit_farqin :
Evina mın welatı mıne 💚✌️✌️❤️
2026-06-24 14:45:43
7
21 BEY :
2002 de bile Silvanın yoları daha güzel di
2026-06-24 04:45:31
9
demokrat dewrim04⚔️✌️ :
farqîn cîyê egîdâyê✌️❤️
2026-06-24 10:16:13
6
silvan 21 :
farqina rengin🌹🥰🥀
2026-06-24 17:25:49
3
kaan_çerkez :
ne güzel telefon bakan yok hep sohbetler hep neşe var şimdiki dönem bı bak farkı baya var
2026-06-23 21:22:22
7
ERKAN :
ğoşştır ha 👌
2026-06-24 16:58:45
2
faruk :
Abi senin bu videonun devamı varsa paylassana o tarihte ben Silvan’daydım benim çocukluğum orada geçti
2026-06-24 16:56:05
2
yalan dünya 06.06. :
Silvan doğu ve Güneydoğu'nun en eski büyük şirin ilcesiydi 👏
2026-06-24 18:14:08
4
shadow🌑🌖 :
lan burası çarşı değilmi
2026-06-24 11:10:39
3
fuatergin45diyar :
1978 yılında köyden Silvana okula geldim çocukluğum hep burada geçti 40 yıldır uzaktayım ve her gördüğümde içimden bir parça kopuyor .Ama artık eve dönme zamanı gelmiş sanki
2026-06-24 22:41:24
1
GeCe✨🌠 :
çocukluğum 🥺
2026-06-23 21:38:09
1
👑👑 👑☆yuNuS☆👑👑 :
ne varsa eskilerden varr
2026-06-23 20:43:14
1
devran :
ilk transit MK 4 serisi 2002 de çıkmadı di ki 2004 de çıktı
2026-06-24 20:14:51
0
ez doktor :
Eri zeman ca derbazdıbe
2026-06-25 17:27:41
0
DALYAN_21 :
ka em cava bırkin mala me zi ve deriye ew ci zaman bu derdu kula❤️
2026-06-25 09:49:13
0
Pınar eren :
canım memleketim nede güzelsin
2026-06-24 23:24:09
0
Orhan inci :
vay vay zaman çok acimasiz 🥹🥹
2026-06-24 21:54:58
0
YEŞİL DOĞA ŞARKÜTERİ :
farqin ♥️♥️♥️
2026-06-25 18:02:23
0
To see more videos from user @silvansehrim, please go to the Tikwm
homepage.