@181279malk:

Uncle Taher
Uncle Taher
Open In TikTok:
Region: US
Tuesday 23 June 2026 16:08:24 GMT
55843
601
79
193

Music

Download

Comments

mohamed_safwat83
Mohamed Safwat :
والدى الله يرحمه كان عاملها مع اليكو للتأمين على الحياه وبعد 18 سنه اتوفى والقسط الشهرى 2000 يعنى دفع خلال السنين دى 432 الف وبعد الوفاه خدنا 180 الف 😀
2026-06-24 01:06:42
9
aliramzy014
Ali Ramzy :
شركات التأمين اكبر مقلب
2026-06-24 11:19:37
3
sphinx.mixed
ali elkady :
جزاك الله خير انا كنت لسه هعمل تامين على 15 سنه لاولادى وانا هلغى كل حاجه دلوقتى ربنا يباركلك
2026-06-24 09:23:49
5
vegamix67
فيجامكس :
ربنا يحميك بعد الفيديو ده
2026-06-24 11:20:24
1
dymq6vtxcgj6
dymq6vtxcgj6 :
ملحوظة التأمين حرام
2026-06-24 06:29:15
5
roof.a
Abdullah almansoori🇦🇪 :
تلفونك سامسونغ ولا هونر
2026-06-24 05:27:46
2
hanihnbbiv8
Hani Hooon :
يا باشا شغلني معاك 🥰🥰🥰🥰
2026-06-24 10:04:39
1
0547946922asem
عاصم بربرى على احمد :
طاب وحضرتك بعد التضخم الي حصل زاد الي كنت تدفعوة ولاهما ٤٦٠ في الشهر
2026-06-24 08:47:15
2
xo333xo0
F-16 :
انا لغيتها بعد اول شهر وكنت دفعت قسط واحد ٣٠٠٠ جنية وبقيت كل شهر اروح ب ٣٠٠٠ اجيب سبيكة ربع جرام الى نص جرام كل شهر حسب سعر الجرام عيار ٢٤
2026-06-24 06:14:58
6
rabieberbere
Rabie Berbere :
تضخم رهيب وسقوط للعملة
2026-06-24 08:02:14
3
mahmoudgebril08
Gebril 22 :
صدقت و الله. انا عملتها لمده عشر سنين مع شركه أليانز و ندمت ندم عمري
2026-06-24 07:16:38
2
amirshabrawy3
Amir Shabrawy :
عمري ماقتنعت بالشركات دي نهائيا او الصناديق
2026-06-24 10:17:24
1
abualizain
🏹 Abu Zain 🏹 :
طيب انت بتقارن ايه بايه بس....
2026-06-24 05:03:02
1
user15969223113558
user15969223113558 :
عملت 2 اولادي بس دول وثقيه ذهبيه يعني هتحاسب بسعر دهب اليوم لو بعد 5 سنين
2026-06-24 02:54:55
2
user52879839295332
انالله وانااليه راجعون :
1000
2026-06-23 19:45:44
1
181279malk
Uncle Taher :
أنا حاسب كويس انت اللي ماسمعت الكلم صح 👍
2026-06-23 23:35:58
1
qassem9491
واغفر لأبي💔 :
ممكن تعملنا فيديو تاني مختصر للفيديو دا 😳
2026-06-23 19:36:37
2
user15969223113558
user15969223113558 :
عملت واحده من 3 سنين وبعد سنه وقفت الدفع لأن عرفت وفهمت أن التضخم بعد 10 سنين قيمه الجنيه بتقل طيب جيت أطالب وتسويه الاي دفعته رفضوا وقالوا لازم اكون دفعت 3 سنين
2026-06-24 02:53:50
2
mamymosana1
Mana :
الحمد لله ان ربنا معوضك ويخلف عليك بالخير يا رب 🤲
2026-06-23 22:32:25
1
semosmsm07
seen aeen :
فعلا وعن تجارب ولو اتاخرت قسط أو قسطين بتتلغى ولا بتاخد مليم
2026-06-24 06:43:58
1
user267343480
user267343 :
صحيح
2026-06-24 08:36:51
1
toto.essa4
⚡🩸🅣🅐🅜🅔🅡 🩸⚡ :
صادق طبعا بس مش مستوعب ... ازاااااااااي
2026-06-24 11:38:17
0
kimooo082
Karim 82 :
فلوس يابا
2026-06-23 17:19:57
1
To see more videos from user @181279malk, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About