@mahnaz505x: نمیفهمم من همیشه درس خوندم تلاش کردم ولی همیشه همیشه ۲۵ صدم نمره کم میارم آخه چه گناهی کردم چرا نمی تونم ۲۰ بگیرم #fyp #وایرال #فارسی #خرداد_ماه #فوریو_نری_به_چپمم_نیست

𐙚forest red apPle tree
𐙚forest red apPle tree
Open In TikTok:
Region: IR
Tuesday 23 June 2026 16:38:50 GMT
490
54
2
4

Music

Download

Comments

the_haley27
The_Haley :
اون خوش شانسه اون هیچوقت درس نخوند ولی من واقعا تلاش کردم.. امکان نداشت اون بهتر از من باشه..
2026-06-23 20:07:54
0
imruby_002
✞༒ℝ𝕦𝕓𝕪༒✞ :
😢
2026-06-23 19:38:50
0
To see more videos from user @mahnaz505x, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About