Hastanede bile doktorla görüşemeyip yerine bakan asistana muayene oluyoruz. Neden bahsediyorsunuz?
2026-06-23 21:58:07
20
mustafa :
Wayyyy
2026-06-23 17:42:11
1
Kaybolan yıllar :
tahlileri nasıl veriyoruz sinyal yoluylamı
2026-06-23 18:41:53
28
ssilay1983 :
Kardeşim nerde yaşıyorsun sen Türkiye’den bahsetmiyorsun demi
2026-06-23 21:15:07
8
Kara 🐺 :
linki tıklayıp bekliyorum ama açan yok
2026-06-23 20:41:09
3
🅰🆃🅰🅺🅰🅽 🄿🄾🄻🄰🅃 :
hastaneye gidiyoruz adam yüz yüze görüştüğümüz halde ilgilenmiyor ki telefonla ilgilensin hayret bir şey ya
2026-06-23 20:56:07
9
👑 :
Yüz yüze bakmıyorlar 😂😂
2026-06-23 21:03:23
5
gunes :
yok biz doktorla watsaptan görüntülü konuşuyoruz elektronik reçete yazdiriyoruz. çünkü hastamız 90 yaşında yatalak
2026-06-24 05:04:45
0
baran1128 :
dayı adamlar hastanedeyken yüzümüze bakmıyor sen görüntülü görüşme diyorsun
2026-06-23 20:21:47
5
Ayhan Polat :
La önce muayene randevusu alabilsek şükür edeceğiz
2026-06-23 20:49:27
6
A⚡D⚡S⚡man01 :
Bundan doktorların haberi var mı😂😂
2026-06-23 21:09:07
4
mst :
hastanede zor bakıyorlar
2026-06-23 21:24:25
3
mehmetkeskint :
hastanedeyken bile görüşemiyoruz suratlarından mutluluk akıyor 🤪🤪
2026-06-24 03:56:19
1
FREEWALLPAPER :
Hastahanede doktoru zor buluyoruz geldi görüntülü görüşmede bul
2026-06-23 22:01:29
2
57HULYA :
Hastanede baktıkları kaldı Bıde goruntulumu acacaklar sakamısınz bu çok komık 😅😅
2026-06-23 20:57:36
3
Kerbela34 :
şakazadeye hoşgeldiniz
2026-06-23 23:37:45
1
Erdoğan grcn :
dayi akşam akşam şaka yapma ya , Allahda seni güldürsün emi
2026-06-23 21:02:43
2
ENSARİ BABA :
normal şartlarda ulaşamıyoruz bide telefonla görusecekmişiz
2026-06-23 19:18:53
5
user1345971964706 :
Bunu daha çok reklam ve kolay bildirme yolu ile ulaşmaları lazım, dün MHRS’ye girmek istedim olmadı değiştırmişler daha zor olmuş maalesef 👎👎😖😖😖😖😖
2026-06-23 20:53:49
1
sancakbey :
ben 20 yillik saglik personeliyim calistigim hastanede muayene olamiyorum bu arkadas hangi ulkeden bahsediyor acaba ?
2026-06-23 21:45:53
1
KURTBEY :
eskiden doktor evine gelirdi şimdi hastahaneye gitsen ulaşamıyorsun
2026-06-23 21:46:19
1
taş pamuk :
eyvallah hocam
2026-06-23 17:51:54
1
Sercan Akbay :
Türkiye’de bide doğuda doğru dürüst doktor yok milet aylarca randevu beklıyor bide alcaz gidemeden telefonla konuşup derdimizi anlatacaz randevu bulsak günü iple çeker birgün önceden hazırlanırız gitmek için
2026-06-23 21:25:08
2
Hazan67 :
Dr. Tetkik yapmadan nasıl değerlendirecek? Genellikle de tetkik istiyorlar. Bunun için için de yine hastaneye fitmek gerekiyor. Ayrıca yüz yüze muayenede yüzüne bakmadıkları hastaya telefonla hiç görüşeceklerini düşünmüyorum. Bunun dışında varsayalım ki tlfnla görüşseler de hangi biriyle uğraşacaklar diğer hastalara ne zaman sıra gelir?
2026-06-23 19:55:28
2
To see more videos from user @gokselgram, please go to the Tikwm
homepage.