ℓi☽rα :
Sen benim sevgimi hiç hak etmedin.Ben önümüze çıkan her engeli aşmaya çalışırken, sen korkularına yenildin. “Seni seviyorum” dediğin kadını, en çok sana ihtiyaç duyduğu anda arkasında bırakıp gittin. Oysa sevgi, sadece güzel sözler söylemek değilmiş,sevdiği insan için mücadele etmekmiş. Sen bunu hiç yapmadın.
Bana verdiğin her söze inandım. Bir gün cesaret edeceğini, bizi yarım bırakmayacağını düşündüm. Ama sen, tam 5,5 yıl boyunca beni umutlarla oyaladın. Ben geleceğimizi hayal ederken, sen sadece kendini ve maddiyatını düşündün. Bizim sevgimizi paranın, korkularının ve bencilliğinin gerisinde bıraktın.
Şimdi dönüp baktığımda en çok canımı acıtan şey, gidişin değil.Sana inanmış olmam. Bana kendini bambaşka biri olarak tanıttın,dürüst, cesur ve sözünün eri biri.Ama sen, verdiği sözlerin yükünü taşıyamayacak kadar korkakmışsın. Keşke baştan gerçek yüzünü gösterseydin de ben sana yıllarımı, dualarımı ve en güzel duygularımı emanet etmeseydim.
Bilmeni isterim ki gözyaşlarım seni geri getirsin diye değil,uğruna savaştığım sevginin böylesine değersiz görülmesine dökülüyor. İçimde sana karşı kırgınlığın ötesinde bir ah var. Çünkü bazı yaralar zamanla kapanır ama insanın en çok canını, hak etmeyen biri için yıllarını vermiş olmak yakar.
Bir gün aynaya baktığında, kaybettiğin şeyin beni değil,seni koşulsuz seven bir yüreği kaybetmek olduğunu anlarsan, işte o zaman benim sessizliğim en büyük cevabın olacak.🦋🌼H.T.
2026-06-24 06:16:13