Bu adama 2 3 transfer dönemi daha şans verilmeliydi kim ne derse desin
2026-06-23 17:50:43
170
xxxcvegk :
haklı adam boş yapmayın
2026-06-23 17:43:13
138
metinmidir :
Haklı hocam valla billa haklı çok yanlış yaptılar çok
2026-06-23 20:01:07
9
:
yaw sen ne konişisen RAFA SİLVA gitti gönderdiğin 9 oyuncudan daha iyidi awk
2026-06-23 21:12:59
4
SALİH KOÇ :
nasıl algı yapıyo varyaa tamam iyisin hoşsunda sonuç olarak koskoca bir sezonda bi tane dahi derbi alamadık
2026-06-23 20:10:56
6
user3510635886366 :
gine başladı boş boş konuşmaya
2026-06-23 19:36:51
3
𝐂𝐁𝐑𝐱𝐅𝐎𝐑𝐙𝐀 :
adam haklı değil boş yapamazsınız
2026-06-23 19:10:13
7
Oğuzhan Demir :
o değil de sergen abi Denizli spora ne frikik atmıştın tam 90 na
2026-06-23 19:27:19
4
Yakup Bilgili 🇧🇷 :
Göndermekle hata yaptılar yarım sezon şans vermek saçmaydı bir sezon şans verilseydi +olarak başarı alırdık ki şampiyon olmadan önceki sezon da aynı şeyler oldu şans verildi gerekeni yaptı tamam egolu birisi ama çoğu konuda haklı herkes farklı konuşuyor ama bu bir gerçek hala kabullenin
2026-06-23 21:47:42
1
C.Ç🤠 :
müthiş sariyo sabaha kadar konuşsa dinlenir
2026-06-23 19:05:49
4
Sezer Aktaş :
Bir Fenerbahçeli olarak Bu adama 1-2 transfer dönemi daha şans verilmeliydi devre arası değişikliğinde 12’de 12 yaptı neredeyse
2026-06-23 18:51:17
5
kl :
"süper lig sampiyonlugunda bişey yok hocam çok basit iş yani bana göre başarı değil süper lig şampiyonluğu"
2026-06-23 19:19:27
1
Sinan :
Hakli bu arada bu heriften once tayfur bingole
2026-06-24 00:55:14
0
guney.1_ :
Adamsın hoca çok haksızlık yapıldı
2026-06-23 23:25:44
0
Orhan Burcu Darıcı :
Bu mantikla devam edin ...daha başarisizlikdan bahsetmiyor... vizyon meselesi...
2026-06-23 22:04:15
0
Asaf Deniz :
Hep aynı hikayeyi anlatıyor.
2026-06-23 21:10:30
0
Mehmet :
büyük maçlarda yoksun
2026-06-23 21:42:49
0
BishBashBosh :
yenilmezlik serisi ( 5 galibiyet 20 beraberlik
2026-06-23 19:22:45
0
Ravza Ozcan :
haklı
2026-06-23 20:13:15
0
SALİH KOÇ :
hiçmi kötü sezonumuz olmadı oldu
fakat hiçbirinde böyle bi berbat istatistik olmadı
2026-06-23 20:11:24
0
Selim emre iyi :
bu adamın işi yorumculuk bi sene ağır sıçtı beş dakika da sıvadı hala haklısın dedirityor helal olsun
2026-06-23 20:49:02
0
user976 :
okan 4 sene sampiyon oldu bu sekilde konusmadi okan dese ki ben büyük bir değişim yaptim yapilanma yaptım dese anlarim bu ne yapmis
2026-06-23 20:37:43
0
Emir Atalay :
niye şampiyon yapamıyosun o zaman takımı
2026-06-24 02:04:55
0
toprakk4 :
Doğru konuştuğunu düşünüyorum gsli olarak
2026-06-23 20:13:10
0
Erdem ރ :
Hepsi beraberlik aw
2026-06-23 19:25:27
0
To see more videos from user @topunarkasinda, please go to the Tikwm
homepage.