yav su mevsimden cok nefrrt ediyorum ruhum daraliyo boguyor beni
2026-06-25 20:06:01
722
erkek_korkutan28 :
bugun o kadar boştuki, ailem disari cikmama izin vermiyo yaş 18 lise yeni bitti herhangi bir hobim yok arkadasim yok param yok sürekli evdeyim işe girmeme de izin vermiyorlar sen oku diyorlar yks bitti ne olacagini bilmiyorum
2026-06-24 11:48:17
619
:
hergünüm o kadar boşki günler farketmeden akıp gidiyor arkadaşım yok sosyal hayatım berbat eğlenebileceğim yapabileceğim aktivitem yok
2026-06-25 06:28:37
210
anhedoni🪷🪷 :
4 mevsim bizi bekleyen depresyon
2026-06-25 14:58:06
265
ecosss :
yalniz ve asosyal hissediyom
2026-06-25 21:22:09
62
99 :
summertime sadness midir peki
2026-06-25 23:31:31
57
babus :
simdiden icim daraldi
2026-06-24 01:34:42
118
Duha :
yaşıtlarımın yemediği halt yok. arkadaşım olmadığı için bütün gün bilgisayardayım. buna da laf ediyorlar. dışarı çıkayım diyorum bir şey de demiyorlar. bakkaldan aldığım cipsin kolanın hesabını yapıyorlar. cinnet geçiricem bu gidişle. pandemiden sonra oldu ne olduysa. o zamandan beri sosyallik sıfır. bütün günümü ekran başında geçiriyorum.
2026-06-25 22:27:05
75
saklaban :
bos vakitlerde o kadar sıkılıyorum ki hani ne konuscak biri var ne yapacak bir şey var.. bi is faaliyet vakit gecirmelik bir şey önerebilir misiniz ya..
2026-06-26 17:54:52
8
Roux💥🪨 :
Cocukluktan beri her yaz bizdir
2026-06-26 11:19:53
9
yusyusuf :
is bulacam telefon degistirecem laptop alacam her gun 1 orijinal dublajlı film izleyecem yovmiyeci adam olacam
2026-06-25 20:25:28
14
99nambiradam :
1 yaz cokiyi 1 yaz cokkotu geciyo en son yaz cokkotuydu hadi bakalm
2026-06-24 22:05:18
21
Pittik kafa :
cok yalnizim
2026-06-23 17:54:40
31
yusuf :
selam 🙏🏻
2026-06-24 22:40:04
12
chazuᯓ★ :
bu yazı arkadaşsız geciricem ne yazıkki 🥀
2026-06-26 03:55:52
7
akutagawa 𖣂🚲 :
dört mevsim yıllar süren depresyon
2026-06-24 20:16:41
67
maral :
bu sene plan yok dümdüz depresyon
2026-06-25 12:15:16
11
Krest. :
kendimi izole edip odama kapanmak isterdim ama evdeki her skin sorumluluğu bende
2026-06-23 19:15:23
11
Civan :
Şimdi bazen sıkılmak zevkli cünkü bazen sıkılınca sonradan sıkılmıyorsun ama hep sıkılmak hiç zevkli değil cünkü hep sıkılacağını bilmek cok sıkıcı oluyor bu yüzden hep sıkılınca çok sıkılıyorum
2026-06-24 23:11:15
12
Max Payne🇹🇷ꑭ :
bütün gunde evde durup ps oynayacam aga banane insanlardan 3 senedir uğraşıyorum birşey değişiyormu
2026-06-25 10:25:36
10
:
kimsemyokaq
2026-06-26 20:17:49
2
Rosiiie.00 :
Baba geldiiiiiiii
2026-06-26 03:44:30
0
Eda :
arkadaş olma butonu👉
2026-06-26 17:14:57
2
bamko :
Baskıcı aile.
2026-06-25 20:27:34
3
To see more videos from user @yiitirl, please go to the Tikwm
homepage.