من عاشق اون جمله ایشون هستم که میگه : نمی خوام بخشی از دنیایی باشم که مهربانی را نقطه ضعف میدانند
منم همینطور
بذار بقیه بگن ساده بود ، گولش زدم، ازش چیزی گرفتم . اما من فکر می کنم اونا چیزی بدست نمی آورند بلکه این ما هستیم که بدست می آوریم.🌹🦋
2026-06-24 07:52:58
1
User :
2026-06-23 22:05:13
0
hamid daliri :
👏👏💐🌺🌼🌻🫶🫶❤️
2026-06-23 18:17:28
1
Shi. Naaa :
👌👌👌
2026-06-24 07:44:49
1
fredo ،Abadan :
👍👍👍👍😍😍😍
2026-06-24 06:26:24
1
Miss Dior :
❤️❤️❤️
2026-06-24 06:04:07
1
mari_safe3 :
❤️❤️❤️
2026-06-23 21:40:09
1
Hamza.110.245 :
❤️❤️❤️
2026-06-23 20:53:53
1
The Man :
👍
2026-06-24 08:52:06
0
To see more videos from user @shahoyassamani4, please go to the Tikwm
homepage.