@mohamedkhaled_2001: احسن roadmap تبدء بيها مجال data analysis ❤️ #Excel #DataAnalysis #Dashboard #PowerBI #ksa🇸🇦

Mohamed Khaled | محمد خالد
Mohamed Khaled | محمد خالد
Open In TikTok:
Region: EG
Tuesday 23 June 2026 18:14:36 GMT
56646
2745
44
322

Music

Download

Comments

arwa.desoky10
Arwa Desoky :
طب والبايثون؟
2026-06-24 08:02:53
3
yousef952._1
yousef :
رودماب
2026-06-24 22:23:35
0
user83323894
GM :
طب انت حالياً بتشتغل
2026-06-24 18:40:59
1
mazenessammm
mazenessam :
اتعلم المجال ازاي ؟
2026-06-24 18:04:11
0
haythamgdadx01
「 وكأنها_ لك 」 :
ممتاز حاول تتطور Business Analysts mindset عندك
2026-06-24 16:57:03
0
doha.esam43
Doha Esam :
المصادر ايه
2026-06-24 15:30:09
0
abdoahmedahmed68
~ ENG Abdo Ahmed 👨🏻‍💻 :
انا عاوز اتعلم المجال كلو ابدا منين و اعمل اي
2026-06-24 01:57:03
1
user61596327
r💖 :
المصادر ايه ولو بتدى كورسات بكام
2026-06-24 14:56:16
1
4u.xu
M12h :
كيف ابدأ وايش هي افضل المصادر ؟
2026-06-24 22:21:55
0
zeyad.emad46
Zeyad Emad :
انا باخد دبلومه ف المجال ده بس بحس ان ادنيا صعبه اووي
2026-06-24 03:37:40
0
belal.0_1
B :
ايه رايك في البايثون ؟
2026-06-24 22:02:06
0
user829004260
Ahmed Magdy :
مهتم
2026-06-24 22:16:27
0
youssefsaber249
youssefsaber249 :
محتاج اعرف roadmap اللي مشيت عليها وازاي بدأت ف المجال وكنت بتتعلم من فين وشكرا ل حضرتك
2026-06-24 02:56:17
1
yomnamagdi_
Yomna Magdi :
اللاب نوعه اي؟ المواصفات
2026-06-24 20:45:56
0
itmostafayousef2
🔥 eng 🔥mostafa :
محتاج اعرف اى الطريقه الى اجيب بيها شغل بعد ما اخلص تعلم الترك ده لا اغلب منصات الفرى لانسر محتاجه دفع عشان اقدم على شغل عليها 😕 فا ياريت تقولى اعمل اى لان انا بتعلم داتا انلسيز وهطور لى داتا سينيس بعدها بس عايز ابدا شغل فيها
2026-06-24 21:34:13
0
mokamk0
محمود :
عايزين نعرف نجيب شغل ازاى يا هندسة
2026-06-24 17:44:14
0
boudy_2
abdallah Eldakrory :
ايوا يعني أنا بعد م اعمل داتا بين هسحب الداتا ازاي علي اكسيل لو ع نفس ترتيبك ده ؟ اكسيل -power pi - sQl
2026-06-24 16:36:21
0
umar7777126
عُــــمــــر :
حضرتك قدرت تشتغل بيها في شركه؟
2026-06-23 18:22:07
0
ahmedsalem4904
Ahmed Salem :
طب انا عاوز اعرف انا already كنت بتعلم التراك لغايه ما جه حد قالي ان مش هلاقي شغل كتير وهقولك لي لان مش كل الشركات هتديك بيناتها بذات الشركات التقيله وبكده مش هنعرف تشتغل ك فري لانس بسهوله وكمان هنتعب جدا عقبال ما ناخد اول فرصه شغل فعاوز اعرف تفاصيل اكتر عشان الشغل بظبط بعد ما اتعلم التراك والدنيا هتبقي ماشي ازاي لو اتعلمت ؟
2026-06-25 00:17:40
0
kimwexler589
KimWexler :
اشتغلت بيها ولا لسه!
2026-06-25 01:50:09
0
sb77451
saleb :
افضل مكان ممكن اتعلم فيه من الصفر لحد الاخر
2026-06-24 11:53:17
0
omary.sedekahmed0
🐺ElRayasOmarHarb_444🐺 :
طب ابدا منين
2026-06-24 11:08:41
0
menna20246
منة الله :
ايه المصادر
2026-06-24 10:51:25
0
roma_2ml
reham 🩷 :
ايه المصارد
2026-06-24 10:33:20
1
mous3ap
مُــصــ؏ــب :
شكرا ياهندسة😍❤️
2026-06-23 18:28:29
0
To see more videos from user @mohamedkhaled_2001, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About