انا باخد دبلومه ف المجال ده بس بحس ان ادنيا صعبه اووي
2026-06-24 03:37:40
0
B :
ايه رايك في البايثون ؟
2026-06-24 22:02:06
0
Ahmed Magdy :
مهتم
2026-06-24 22:16:27
0
youssefsaber249 :
محتاج اعرف roadmap اللي مشيت عليها وازاي بدأت ف المجال وكنت بتتعلم من فين
وشكرا ل حضرتك
2026-06-24 02:56:17
1
Yomna Magdi :
اللاب نوعه اي؟
المواصفات
2026-06-24 20:45:56
0
🔥 eng 🔥mostafa :
محتاج اعرف اى الطريقه الى اجيب بيها شغل بعد ما اخلص تعلم الترك ده
لا اغلب منصات الفرى لانسر محتاجه دفع عشان اقدم على شغل عليها 😕
فا ياريت تقولى اعمل اى لان انا بتعلم داتا انلسيز وهطور لى داتا سينيس بعدها بس عايز ابدا شغل فيها
2026-06-24 21:34:13
0
محمود :
عايزين نعرف نجيب شغل ازاى يا هندسة
2026-06-24 17:44:14
0
abdallah Eldakrory :
ايوا يعني أنا بعد م اعمل داتا بين هسحب الداتا ازاي علي اكسيل لو ع نفس ترتيبك ده ؟
اكسيل -power pi - sQl
2026-06-24 16:36:21
0
عُــــمــــر :
حضرتك قدرت تشتغل بيها في شركه؟
2026-06-23 18:22:07
0
Ahmed Salem :
طب انا عاوز اعرف انا already كنت بتعلم التراك لغايه ما جه حد قالي ان مش هلاقي شغل كتير وهقولك لي لان مش كل الشركات هتديك بيناتها بذات الشركات التقيله وبكده مش هنعرف تشتغل ك فري لانس بسهوله وكمان هنتعب جدا عقبال ما ناخد اول فرصه شغل فعاوز اعرف تفاصيل اكتر عشان الشغل بظبط بعد ما اتعلم التراك والدنيا هتبقي ماشي ازاي لو اتعلمت ؟
2026-06-25 00:17:40
0
KimWexler :
اشتغلت بيها ولا لسه!
2026-06-25 01:50:09
0
saleb :
افضل مكان ممكن اتعلم فيه من الصفر لحد الاخر
2026-06-24 11:53:17
0
🐺ElRayasOmarHarb_444🐺 :
طب ابدا منين
2026-06-24 11:08:41
0
منة الله :
ايه المصادر
2026-06-24 10:51:25
0
reham 🩷 :
ايه المصارد
2026-06-24 10:33:20
1
مُــصــ؏ــب :
شكرا ياهندسة😍❤️
2026-06-23 18:28:29
0
To see more videos from user @mohamedkhaled_2001, please go to the Tikwm
homepage.