الكوبلية دا .. صعب ومُعبر بشكل!
حساه بيحكي عن الشخص ال overthikner لما يحب
" سافرت كتير معاه .. كتير كتير معاه .. بأحلامي ف هواه .. كتير كتير معاه
سقيته من حناني .. وبنيت معاه امان وقولت ياريت يادنيا تديني عمر تاني "
صوت عبد الحليم محليه اوي اوي
2026-06-25 22:24:25
9
Zahra :
2026-06-26 02:53:51
1
دعاء رجب :
الله يرحمك ياقلبى
2026-06-26 15:07:52
0
عبادي الحكمي :
كوبليه صعب
بدأ بسقيا حنان وأثاري النهاية !!
الحب ذاب والزمن كذاب
2026-06-25 23:12:06
3
ياسر صابر :
عليك رحمة الله الواسعه بحق الصلاة على النبي
2026-06-26 14:52:04
0
Halim :
أغنية أي دمعة حزن لا من كلمات الشاعر محمد حمزة وألحان الموسيقار بليغ حمدي وغناها العندليب الأسمر عبد الحليم حافظ عام 1973 في حفل شم النسيم بمسرح سينما قصر النيل بالقاهرة 🥰🥰🥰
2026-06-25 22:04:40
1
Martin Luther :
عندما نسمع حليم تعود بنا الذاكرة لأيام الطفولة فى المناطق المحببه إلى قلبى محطة الرمل و محرم بك و كليوباترا والترام والبنات الجميلات اللاتى كنا زميلات فى الدراسة والحب والهيام وأغاني عبدالحليم التى عاشت فى قلوبنا وساهمت بشكل كبير فى تعميق معانى الحب الطاهر .
2026-06-26 14:37:42
0
abdelhameed1966 :
جبت الاحساس ده منين ياحليم
2026-06-25 21:55:55
2
Eman Hassan :
ربنا يرحمك ويغفر ويعفو عنك ويجعل صبرك بمرضك فى ميزان حسناتك برحمة الرحمن الرحيم
2026-06-26 13:42:30
2
نعمة :
الله عليك يا حليم احساس عالي ومفيش أي حد يقدر ينافسه
2026-06-26 13:06:51
0
حسن سرحان :
رحمك الله حليم
2026-06-25 19:43:56
0
🐚 :
2026-06-24 22:33:26
0
Salwa. :
2026-06-24 17:56:47
3
mid2 :
سافرت كثير معاه
كثير كثير معاه
بأحلامي ف هواه
كثير كثير معاه
🥰♥️💚
2026-06-26 04:57:38
0
صفاء الدين المعتصم . ذكر :
رحمك الله بنور رحمته
2026-06-26 05:31:46
1
Sou EL Gibaly :
كتير كتير كتير معاه
2026-06-26 15:16:25
0
Hanen :
2026-06-25 00:21:42
0
To see more videos from user @iuud.q, please go to the Tikwm
homepage.