@caneroto44:

caner oto edirneli 22
caner oto edirneli 22
Open In TikTok:
Region: TR
Tuesday 23 June 2026 19:46:38 GMT
127554
1250
117
284

Music

Download

Comments

sefabdullahustatgrteu
Abdullah hakim Yavrutürk :
çok güzel olmuş eline sağlık araba boyası satanlarda aynı renk ten spreyi tup boya yap sık on numara olur senin yaptığın da güzel olmuş bu bizim ustaların aç gözlüluğu bu noktaya getirdi 1 liralık işe 20 lira istiyorlar
2026-06-25 08:19:22
8
esrefbatihan
Eşref Batıhan :
Toplam maliyet 5 Bin tl 💯 iç dış FÜL boya
2026-06-25 20:19:26
1
seyhmus.gunduz
Seyhmus Gunduz :
kaportacı boyacı değil
2026-06-25 08:14:07
3
ercangungor5
Ercan Gungor :
Bir kaportacı olarak sana bu modelde katılıyorum👍 Lakin yeni araca bunu yapma şansın oLmaZ. saygılarımla
2026-06-25 17:02:26
4
ameco59
AMECO59 :
Mis gibi olmuş eline sağlık
2026-06-25 16:27:38
2
mstfaa6094
Mustafa Duman :
fıstık gibi olmuş daha iyisi nasip olsun
2026-06-25 06:11:03
4
haluk_muslum
Haluk :
bravo
2026-06-25 14:07:28
1
omeryuksel71
omeryuksel71 :
güzel boyamişin krall😂😂
2026-06-25 11:17:29
3
user6437087692274
Ahmet Ahmet :
Allah daha iyisini ve hayırlısını nasip etsin...
2026-06-24 18:38:33
3
abbas61613
Mustafa kaya7580 :
valla güzel olmuş bende rulo fırçayla boyadık eski taimusimu
2026-06-25 13:03:01
4
cashmoneycemal
🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷 cashmoney :
Hurdaya çıktı haberi yok
2026-06-25 04:49:28
0
ajankemalist0906
ajan kemalist 0906kemal 😎🇹🇷 :
vallahi de bende sizin gibiyim üstam🙏
2026-06-24 21:47:00
1
nuri.gm0
Nuri Gümüş :
adamsın helal olsun kardeşim
2026-06-24 16:45:46
1
sadece.eglence8
sadece eglence :
süper olmuş eline sağlık 👌
2026-06-24 19:42:46
1
doganuzun21
DOĞAN UZUN 22 :
çok güzel olmuş helal
2026-06-24 10:19:58
2
45bulent_manisa
🇹🇷 BÜLENT 🇹🇷 :
cezalar ne kadar peki kardeşim
2026-06-24 18:33:10
1
kazm.bau
Kazım Bağuç :
bizde.gecende.kartali.boyadik
2026-06-24 04:17:29
1
ozi2442
Ozan :
Bende de bitane eski toyota var boyacıdan sprey 800 lük zımpara valla süper oluyor 😂 bi parça boyaya 10 bin diyolar ben onlardan iyi boyuyorum
2026-06-24 11:48:39
2
hakan041634
Hakan kara :
Vallahi ya
2026-06-25 20:16:29
0
mrtkck57
Muratkck57 :
helal olsun doğru diyon reis araba zaten 50 bin 500 binlik 1 milyonluk arabaya yapamayız ama 😂😂
2026-06-25 20:25:00
0
ceyhan28343
ceyhan2834 :
yok en güzelini yapıyorsun
2026-06-25 20:20:23
0
user4yi4sjtz7q
Recep sevgi arıcı :
2009 yılında 1974 model Anadol pikap vardı bende rulo ile boyadım çok ta güzel oldu .
2026-06-25 20:58:56
0
kazm.bau
Kazım Bağuç :
bir.boyacidan.guzel.boyamissin
2026-06-24 04:17:06
3
To see more videos from user @caneroto44, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About