@maluukss0: أنا لسه مستنية بابا يقولي إنه كان بيهزر في حوار المصروف ده.. 😂🤷🏻‍♀️ بس بجد يا بنات، حوار التقسيط والجمعيات ده إدمان!!!! #heyitsmalouks #skincareroutine #egyptiancreators #postgradlife #personalbranding

HeyIt’sMalouks
HeyIt’sMalouks
Open In TikTok:
Region: EG
Tuesday 23 June 2026 20:10:31 GMT
38743
2394
94
38

Music

Download

Comments

maluukss0
HeyIt’sMalouks :
بفكر أعملكم سلسة (حجات غريبة جبتها بالتقسيط ….لاكن تستاهل )
2026-06-23 20:11:31
132
hendali510
🎀🥥Nooda :
اعمل سلسله رفيو غسول ومرطب وصن بلوك 😭
2026-06-23 20:22:15
9
ge6_jk1
geko☆INFJ :
ابشرك استخدمت الاكرتين و الازاديرم و حبوبي طلعت امبارح🙏🏻
2026-06-23 21:02:59
9
totamina07
totamina07 :
اي اكتر نوع ازيلك اسيد جاب معاكي نتيجه ف الاثار الحمراء؟؟
2026-06-23 20:22:50
1
marobeauty14
مــارو بــيـوتـي🎀✨ :
انا بقسط السكين كير من الصيدليه وبيخلصوا من عندي اهو والقسط لسه مخلصصصشششش، وقسطت جهاز الليزر عشان اجيبه حالا😂😂😂وبقسط البيرفيومز وبقسط اي اوردر كبير من على نون😂😂😂😂
2026-06-24 08:53:19
1
imgonnamakeyoumine0
𝔣𝔢𝔯𝔬. :
جربت سبراي strongville من ترشيحك و طلع خطيييرر ، اشكرك عليه بجد نتيجه سريعه و تحفهه 🥹🫶🏻
2026-06-23 21:18:09
3
shaza.elramadi
shaza elramadi :
ملك ايه رايك في التونر بتاع نوفيرا بيعمل فرق فعلا؟
2026-06-23 20:23:47
1
joudyii4
Joudy' :
k18 حلو ؟؟
2026-06-23 20:40:47
5
marioma_is_the_best
♡ 𝑴𝑨𝑹𝒊𝒐𝒎 ♡ :
ملك انصحيني استخدم اي للشعر الدهني المزيت
2026-06-23 20:18:09
0
tasnemmahmoud352
تسنيـــم :
بتستخدمي الازاديرم ازاي ؟
2026-06-23 20:54:33
0
bo.sy619
BO Sy :
تخيلي تقسطي منتج ويطلع فيك
2026-06-23 20:59:07
0
stlara51
ST-Lara :
ممكن بليز تقولي نوع ازايك اسيد كويس بشرتي حساسه جدا وبجد تعبت
2026-06-23 20:27:09
0
janamohamed2010
Jojo :
ملوكه عايزه ليف ان وسيرم حلو للهيشان شعري بيكون هايش بعد الطاقيه
2026-06-23 20:28:49
0
radwa_00
Rrr𓂀 :
اه انا هقسط برودكتس كريستاس بردو😂😭
2026-06-23 20:21:53
1
totamina07
totamina07 :
ممكن روتين شعرك و بشرتك اليومي كل حاجه بتستعملي اي انا بجد بمشي وراكي وانا مغمضه🥺🥰
2026-06-23 20:23:43
2
stlara51
ST-Lara :
طيب ممكن تقولي نوع كويس مصري لاني بصراحه مش في مقدرتي اجيب كوري وشكرا
2026-06-23 20:29:25
0
fvrm158
🐝 :
بتستخدمي غسول زيتي ؟
2026-06-23 20:35:55
3
mariam1226457172
★☆. mariam. ★✮⋆˙🪽 :
هالو ثالث✨ ممكن فيد ازي اطور لانجليزي بتاعي انا ممكن اعمل محادثه بسيطه ✨🗿شكرا 🌷
2026-06-23 20:14:09
2
usraspvversion
Yaso🫨ra :
حاجة ترطب الشعرررر الخفييييف من غير ما تلزقههههههه
2026-06-23 20:26:15
0
jkma43
Maha :
جربتي skinorich ؟
2026-06-23 20:28:17
0
userbeautycare123
userbeautycare123 :
2026-06-23 20:43:36
1
emanmhany8
with_eman :
تصدقي ياملك انا حاسه ان الاولابلكس و K18 هينفع مع شعرنا بعد النت لوك اللى دمره دماااار شامل بجد وخلاه زيه زي الشعر المصبوغ والمتهالك انا عندي سامبل من الكريم بتاع لوريال ابسلوت البني بتاع الشعر التالف ومخلي شعري مهفهف جدا وطري وفي لمعه وكمان استخدمت السيرم بتاع بس مغسلتهوش رغم الشركة قالت بيتغسل مش عارفة بقي اغسله ولا لاء بس هو جاي مع شعري اوي
2026-06-23 20:51:36
1
To see more videos from user @maluukss0, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About