يعني هو طالع عنيه في الدراسة و هطلعي عنيه كمان في الإجارة
و بعدين اسمها اجازه يعني خروج و لعب و هزار و انبساط مش شغل و وجع القلب
2026-06-24 00:47:39
35
Youssef. :
مش كانت عبايه بقيت بجامه وفيها بنطلون بعد كده قميص نوم
2026-06-24 04:38:20
6
دودى🎀 :
عمتا انا ضد دا بجد ♥️
2026-06-24 01:29:42
20
Sahar Elsaim :
ابني عنده ١٥ سنة ومش عاوز يشتغل
2026-06-23 23:08:38
7
Dr. Eman tarek :
خسيتي ازاي
2026-06-24 01:58:18
8
Nashwa Fahme :
مشاء الله ♥️♥️♥️ممكن تقولي لي خسيتي ازاي
2026-06-23 20:17:39
13
Omar Fathy :
جامعه عين شمس لسه مختدش اجازه
2026-06-24 03:21:54
2
FBI :
مشكله انا مش لاقي شغل
2026-06-24 07:45:41
0
ام محمد :
ابني عندو ١٢سنه خليتو ينزل المحل بتاعنا لحد مابابا يجي من الوظيفه بحاول اخلي يعتمد علي نفسو أنا كده صح ولا لا ونا بخلي برضو يلعب كوره وبيلعب بوكس كده صح ولا غلط ارجوكي رودي عليا
2026-06-24 02:04:40
1
اياد. :
الفديو جالي وانا في الشغل (14 سنه)
2026-06-24 05:48:15
2
🖤조조🤍 :
يا طنط اروبه انا اخذت الاجازه وزهقانه جدا اعمل ايه🥺 ومعلومه انا داخله تالته اعدادي وعندي 15 سنه اعمل ايه يسليني ويخليني ابعد عن التليفون و يكون مفيد🥺ارجوكي رودي عليه دروري
2026-06-24 02:23:55
1
Abo elshekh :
فعلا والله انا عندي ١٦ سنه وليا سنتين شغال وطالع عيني والحمد لله في السنتين دول عملت الشقه بتاعتي وانا دلوقتي في التعليم ف ٢ثانوي عام والشقيان كسبان
2026-06-23 22:09:42
6
👾🦂 :
أنا نفسي اشتغل
2026-06-24 05:26:51
1
S’👾 :
خسيتي ازاي مشاءلله
2026-06-24 03:30:17
1
《مستر اندومي 🇪🇬💚🇵🇸》 :
يظهر لمي ✖️يظهرلي☑️
2026-06-24 01:24:57
0
♕𝑴𝑨𝑳𝑬𝑲 𝑨𝑯𝑴𝑬𝑫♕ :
انا الحمدالله شغال مع ابويا وبساعده والحمد لله مش مخليني محتاج حاجه
ربنا يخليك ليا يا بابا♥️
2026-06-24 01:00:26
2
Ghada Shawky :
خستي ازي
2026-06-24 00:55:52
1
Lolo 🎀 :
يا طنط ولاء انا بنت وعايزه اشتغل واعتمد على نفسي بس ماما وبابا مش موافقين اعمل ايه
ملحوظه انا عندي 16 سنه
بليييز اديني حل
2026-06-24 01:40:27
2
Soma🎀 :
هل صار ترهلات بعد العمليه و كم نزلتي وزن بليييييييز جواب
2026-06-23 20:38:14
3
To see more videos from user @elarouba, please go to the Tikwm
homepage.