حقيقي كلامها 100% انا كنت ثانويه عامة السنه اللي فاتت ونفس الكلام سمعته من بابا حقيقي كلامها ومع كل سؤال يقف قدامكم صلو علي سيدنا محمد وقولو لا حول ولا قوة الا بالله وايام الامتحنات التزمو بقيام الليل والدعوات وصلاة قضاء الحاجه بعد الفجر حقيقي سحر ربنا بيطبطب علي قلوبكم وبيطمنكم انكم هتنجحو بإذن الله خير ربنا يوفقكم جميعا
2026-06-24 04:47:38
2740
SA💫 :
29/30 noo fullll markkk’’’
2026-06-24 17:50:48
3
Usevv :
full markء
2026-06-23 22:12:08
4457
الآء الحربي :
بتابعك من سنين ماقلتي النصيحه إلا لما تخرجت
2026-06-24 06:36:31
1177
MHMD_HASSAN :
مين اللي هيهاجمك على الكلام ده مش فاهم
2026-06-24 04:38:58
437
Anousa🪽 :
عديت الاربع سنين جامعه ب سوره يس بجد كنت ببقي رايحه واخده فكره عن الماده مش اكتر قريت كام معلومه كده و سبحان الله اقرأ ياسين و الاقي الي قريته جه و ربنا ييسرلي كل حاجه
2026-06-23 22:29:04
680
Hager Hamdy🇵🇸 :
حوقله بنية النجاح في ثانويه عامه
2026-06-24 10:51:52
155
Doodi :
بالعكس انا اشوف تقرأ سؤال سؤال وكل سؤال تعرف جوابه تكتبه على طول وكل سؤال توصله تحس انه صعب لو شوووي خليه على جمب وكمل اللي بعده ، لما تخلص تكون خلصت ثلاث ارباع الاسئله وباقي اللي خليتهم ترجع تحلهم وتتذكر الاجوبه على طول ، هالطريقه افضل بالنسبه لي كانت توفر لي وقت واحس بانجاز ومخي يستوعب
2026-06-23 21:24:11
246
emymohamed3847 :
دعواتكم لي امي الشفاء من الكانسر امانه عليكم
2026-06-23 21:39:39
35
لُچَيْن 🇪🇬 :
ابدا لا اتفق في نقطة نبص على اسئلة الامتحان كله وبعدين نجاوب ، هتشتت مخك وانت بتحل سؤال هتفكر في سؤال تاني شفته ومش هتعرف تركز في الاثنين وكمان لو شوفت سؤال صعب هتتوتر ، حل كل سؤال بالترتيب عادي جدا ولو فكرت في سؤال اكتر من دقيقة يعني فيه فكره جديدة محتاج تفكير كتير اعمله سكيب وحل الامتحان وبعدين ارجعله عشان متلاقيش انك ضيعت الوقت و لسه محلتش اسئلة كتير
2026-06-24 04:58:16
38
AH9ABDO🍉 :
حوقلة بنية النجاح
2026-06-25 00:23:33
5
🇪🇬 :
الحوقله بنيه النجاح 95 %
2026-06-25 22:07:42
5
Safy ♡ :
دعواتكم للثانويه الازهريه 🥹
2026-06-23 20:57:19
61
Mr&Mrs Tao 🇪🇬🇨🇳✨ :
والله والله اه وعن تجربة سورة يس سحر
2026-06-24 05:56:14
19
salmadahod :
صلوا على النبي 🥰♥️
2026-06-23 23:23:20
6
مَلَكْ 😍 :
نجحت في ثانويه بسبب اني كنت كل امتحان بثحى الفجر بقرا سورة البقره كامله
والحمد لله عدت بكرم ربنا مش بمجهودي
2026-06-24 20:46:32
7
Monira🌟🇪🇬 :
نصيحه اوعي ابدا تقرأ ورقة الامتحان الاول⛔، عقلك بيتشتت وبتبدا الاجابات تتداخل في عقلك مره واحده، وكمان مش بيبقي في قمة تركيزك اول الامتحان فممكن اسيلة كتير تحس انها صعبة او محتاجه تفكير طويل فتتوتر، بالاضافه ان القراءة السريعه للامتحان ممكن تسقط منك اسئلة في النص وتفضل مش شايفها لحد اخر الامتحان وده حصل معايا مره في سؤال كامل مشفتوش الا وانا بسلم بسبب اني بصيت بصه سريعه علي الورقه الاول، الصح انك متقرش غير سؤال سؤال وتمشي بالترتيب، واللي يقف معاك اقترحله اجابه مؤقته لحد ما ترجعله تاني في الاخر