@diyetisyenbusracaliskan: BU YÖNTEMLE VÜCUDUNUZDAKİ KİRİ VE ÖDEMLERİ TEMİZLEYİN Vücudunuzdaki tüm kirleri ve ödemleri temizleyecek bu yöntemi mutlaka uygulayın. Bedeninizde birikmiş olan toksinleri ayaklarınızda atabilirsiniz. Toksinlerin en çok biriktiği yer ayak tabanlarınızdır bu toksinlerin atılması için haftada bir kez mutlaka uygulayın. 1 avuç kekik , 2 yemek kaşığı elma sirkesi ve 1 avuç kaya tuzunun üzerine ılık su ilave edin ve ayaklarınızı bu suyun içinde 20 dakika bekletin. Günün yorgunluğunu, stresin, ödemin ve birikmiş olan toksinlerin atılıp rahatladığınızı göreceksiniz⭐️