@edrisswahezy: پس از رونمایی از کتاب «صد پاره خراسان »، اثر زبیر جان هجران ، شاعر توانا و خوشقلم، فرصتی شد تا در کنار رحمانی عزیز و شعیب جان، بدخشیهای دوستداشتنی، لحظاتی صمیمی و بهیادماندنی داشته باشیم. چند گفتیم و خندیدیم، از روزگار مسافری گفتیم، درد دل کردیم و با شوخیهای مجردی فضای مجلس را گرمتر ساختیم. روزی خوش، صمیمی و پرخاطره بود؛ از آن روزهایی که در ذهن میماند و دل را سبک میسازد. الهی همیشه دلهایتان خوش، لبهایتان خندان و قدمهایتان در مسیر علم، فرهنگ و دوستی استوار باد، رفیقهای گل. @حبیب الرحمن «بدخشانی»📚✍️