مين قال انو التداول قمار؟
انا اتعلمته التدوال في عمر ال16 سنه و دلوقتي 18 سنه و بدخل ارباح كويسه جدا بالنسبة لعمري
2026-06-25 02:34:31
98
A :
تمريض وعاوز اتعلم في ورشه وابقي ميكانيكي ✨
2026-06-25 00:15:51
61
Wauood :
Digital product’s details?
2026-06-25 00:11:38
2
𝐾𝑎𝑟𝑒𝑒𝑚 𝑅𝑎𝑓𝑎𝑎𝑡 :
لاسف احنا عايزين نتعلم بس الواحد تايه ميعرفش حد ولا ميعرفش حاجه عن أي مجال ف اللي هو بس حطني ب طريق صحراء و انا ازرعوهلك كلو ورد بقل مده بس مش لاقي حد
وعندي ايمكانيات
2026-06-25 06:45:33
41
o7zo :
والمونتاج يا برنس
2026-06-24 14:14:54
35
🔥Habiba✨ :
يالهوي بجد انت جاي تقول بعد ما بدأت التداول ودفعت فلوس الكورس
2026-06-25 10:48:40
1
Assem Emad :
طريقتك في ال ماركتنج مرعبه وشاطر كمان ودا جانب من جوانب الربح في المجال دا وللأسف هيدفعو تمن الكورس والاشتراك ومحدش هيعرف يعمل الفلوس الواو الي انت بتقول عليها انا جاي من هناك بعد سنين ♥️
2026-06-25 09:48:51
6
Sayko🥷🏻🌟 :
معلومات اكتر عن ال Digitale Productes
2026-06-24 03:06:48
22
A :) :
ال علي مزاجك بتبيع له كورسات حلو وهلا هلا وال مش ضمن الكورسات حرمتها وصعبتها صح!