@lavisjourney_dad: הרופאים אמרו לנו שהבטן של לביא לא מצליחה להיסגר אחרי כל כך הרבה ניתוחים… אחרי זיהום… אחרי מוגלה… אחרי שנה שלמה בבית חולים 🏥 יכול להיות שלא תהיה ברירה אלא להכניס אותו שוב לניתוח. והדבר שהכי מפחיד אותנו: שיכול להיות שיצטרכו להשאיר לו את הבטן פתוחה. אני לא יודע איך אבא ואמא אמורים לשמוע משפט כזה ולהמשיך לעמוד על הרגליים 😢 אבל אנחנו מאמינים. אנחנו לא מוותרים. ואנחנו מבקשים מכם מעומק הלב 🙏 תתפללו עכשיו לרפואת: לביא רפאל בן אולגה שהשם יעשה לנו נס גדול מעל הטבע. שהניתוח יעבור בשלום. שלא יצטרכו להשאיר לו את הבטן פתוחה. ושנזכה לראות את לביא חוזר אלינו חזק, בריא ושלם 💙 בבקשה תכתבו בתגובות: לביא רפאל בן אולגה לרפואה שלמה תשתפו. תתפללו. ותעקבו למסע המלא 🏆 אנחנו צריכים אתכם איתנו עכשיו יותר מתמיד. אמן ואמן 🙏💙 #תעקבו👈למסע👈המלא🏆 #לביארפאלבןאולגה #רפואהשלמה #נסמעלהטבע #עםישראלאחד