olmayan zaten yok ama elindekinin değerini kaybedince anlarsın
2026-06-26 16:41:57
0
Mahir Baruğ :
çok dogru👏
2026-06-26 16:09:23
0
bu sevda bitmez :
💯 kesinlikle öyle
2026-06-26 14:28:31
0
yaseminadanur49 :
çok güzel bir söz ve aynen öyle
2026-06-25 05:27:00
1
MUHAMMET OCAK :
Cok doğru
2026-06-26 12:57:07
0
selami 63 63 :
maalesef öyle
2026-06-26 07:51:21
1
sinem.34snr :
Abim için ciddi düşünen birini arıyorum bazıları diyor neden kendisi aramiyo abimin aşktan yana hiç şansı olmadı değer verdikçe kaybettim diyor onun için aramıyor soğumuş güvenmiyor kimseye onun için kendini işlerine verdi ikinci işyerini açtı çok şükür bi yandan arazileriyle ilgileniyor üç senedir kimseyle konuşmadı bende istiyorum ki abimin karşısına iyi biri çıksın sevsin sevilsin çevremde kimse olmadığı için mecburen burdan arıyorum kuzenlerim burdan tanıştığı kişiyle evlendi bende bi umut yazdım buraya gerçekten abimle evlenen ömür boyu mutlu bir hayatı olur
2026-06-25 18:13:07
2
ya_muhemmed__ :
Doğrdur. Olmayan bişeyi insan arzulayr ona sahib olmağnı isdeyir.
Yanda olncada ona sahib olcada ona deyerini azaltmaya çalşr .
2026-06-24 14:51:54
3
Berw :
nokta
2026-06-25 06:37:13
3
Gny Bilisim :
vallahi doğru
2026-06-25 23:11:59
1
Fatih Kartalcı,58 :
Evet çok doğru söylüyorsun kardeş
2026-06-25 20:23:02
1
🦅~Barış~~21~🦅 :
aynen 👍👍👍
2026-06-24 14:08:34
2
N :
çok doğru😭😭
2026-06-24 14:03:11
2
nuralnural :
Gerçekten de öyle ✨✨✨✨✨✨
2026-06-24 11:10:02
1
zührem :
yanında olan kaybolunca o zaman farkına varır arar dururmus doğru 😔
2026-06-26 10:35:28
1
sibel ene :
bak bu çpk dogru
2026-06-24 21:59:24
2
hakankotan807 :
😳😳😳
2026-06-26 05:58:26
1
Gülüm benim 💯💯 :
😥😥😥
2026-06-24 15:31:33
2
Hilal _ 🖤🤍 :
@Çakıcı Nak. aynen öyle 🥹
2026-06-25 20:48:54
1
erdoganmalatya44 :
🤗🤗🤗
2026-06-26 04:39:58
1
Duru rüzgar :
👍👍😭😭😭😭😭
2026-06-25 21:42:51
1
ecrin :
👏👏👏👏👏👏👏👏
2026-06-25 22:19:25
1
To see more videos from user @illegal3621, please go to the Tikwm
homepage.