بصو تالته اعدادي مش صعبه عارفه أن هيبقى في تغيير في المنهج بس صدقوني هيا دائما بتبقى اسهل من أولى وتانيه بلاش بالله عليكو تنامو الترم الاول وتشدو الترم التاني وبلاش بردو تتعبو الترم الاول وتنامو الترم التاني حاولي تبقو حلوين في الاتينن عشان النتيجه في الاخر مترجعيش تقولي الترم الاول ضيعني أو الترم التاني ضيعني وبلاش تراكمو نظمو النوم بتاعكو كويس اووي وبلاش تطبقو عشان وحش اوي بجد وبلاش التوتر ايام الامتحانات عشان بيودي في داهيه بالنسبه للامتحانات هيا عل حسب كل محافظه بس اصعب محافظات اللي هيا الشرقيه والدقهليه كانو جايين تافهها اووي فانشاء الله امالكو في ربنا كبير وربنا يوفقكو كلكو 😍
2026-06-24 15:34:37
113
MaloKaa😜✨ :
يعينيي ع حماس البداياتت دهه كنت زيكك بس اتفشختت
2026-06-24 18:46:16
14
❤️🩹Asoo :
هرجع بعد النتيجة 📌
2026-06-24 13:51:29
43
إلهـ𝑳𝒐𝒎𝒂ـام ☁️💗 :
ان شاءالله تخلص ع خير وكلنا نكون طالعين منها مجبورين ❤️
2026-06-24 12:42:19
52
Ŋø🐆ʼnŷ✨ :
دنتو هتتدلعو🦦✨
2026-06-24 17:56:45
1
𝑴𝒂𝒊𝒐𝒔𝒉𝒂𝒂 '𓋜 :
دعواتكم تعرفوني او لاا🥺❤️🩹
2026-06-24 17:39:23
2
يارب سلمى تجيب 95%🤦🏼♀️ :
حماس البدايات
2026-06-24 14:54:07
11
~بسمله👸🏻~ :
انشاء الله هتبقي اسهل سنه بس الازم تذاكر اول ب اول و متراكمش اي حاجه
2026-06-24 15:38:35
6
𝑹𝒐𝒅𝒚🧚🏻♀️ :
هرجع لما اخلصها أنشأ الله
2026-06-24 16:26:47
2
😍 Roaa Ragi 😍 :
تانيه باكالوريا 💔
2026-06-24 16:23:24
1
𝗭𝗢𝗭𝗔 :
خير انشاء الله 📌
2026-06-24 07:20:13
7
Basbosa💗🥹 :
رجعوني كمان سنه انزلو لي تالته ثانوي🙂
2026-06-24 17:46:51
0
Zeyad 🐉 :
ربنا معاك ويوفقك وذاكر اول بأول ومتراكمش هي سنه سهله وأهم حاجه صلي وقرب من ربنا و متفكرش في حاجه غير مستقبلك لأن مفيش حد هينفعك غير نفسك وان شاء الله ربنا هيوفقك ❤️
2026-06-24 10:19:46
6
عَبَـــــ🕸️ABADA🕷️ـــــآدَه :
خير انشاء الله 📌
2026-06-24 11:50:30
1
✨شُــــرَوقَ/𝑆ℎ𝑟𝑜𝑢𝑘✨ :
تالته ثانوي🙂💔
2026-06-24 16:35:16
0
ڵـــيــ🥷🏻ـدو||𝑤𝑎𝑙𝑒𝑒𝑑 :
وممكن نغيب عااادي😍😭
2026-06-24 19:25:45
1
Ward 🥊🏎️ :
حماس البدايات بس اهم حاجه لو اتمرقعت و مكنتش بتذاكر متجيش على آخر شهر تتمرقع عشان هتروح في داهيه اهم شهر في السنه هو الي قبل الإمتحانات شد حيلك السنه صعبه محتاجه تركيز و عدم ملل و مجهود و متضغطش نفسك في المذاكره من اول شهر عشان متملش و تتعب بعد كده
ربنا معاكو ♥️♥️
2026-06-24 19:29:01
0
(هاجر) ولم يعد🌺🌶️ :
24😂😂😂
2026-06-24 17:08:57
1
Ward 🥊🏎️ :
حماس البدايات بس اهم حاجه لما اتمرقعت و مكنتش بتذاكر متجيش على آخر شهر تتمرقع عشان هتروح في داهيه اهم شهر في السنه هو الي قبل الإمتحانات شد حيلك السنه صعبه محتاجه تركيز و عدم ملل و مجهود و متضغطش نفسك في المذاكره من اول شهر عشان متملش و تتعب بعد كده
ربنا معاكو ♥️♥️
2026-06-24 19:28:04
0
أنّـــــور مـــحـمــد 👨🏻✈️ :
12 شهر ده كلو وصد رد 🙂🙂
2026-06-24 19:20:03
0
الــحــاج إســـلام :
والله ما صعبان عليا غير العيال الي بتذاكر عشان تجيب مجموع الثانوي ميعرفوش الي مستنيهم هناك
2026-06-24 19:11:30
1
maro_ zahran :
يجدعان انا كنت التالتة علي المدرسة في تالتة اعدادي مكونتش بزاكر
معتمدة علي شرح المدرس بتاعي بس علشان كدا اختارو المدرس اللي فعلا بتفهمو منو كويس اوي لان الفهم هيكون اهم ب ميه مرة من الحفظ 🥰
2026-06-24 17:44:24
0
To see more videos from user @joo.repost, please go to the Tikwm
homepage.