Ik betaal Normaal 400 Euro Voor 1 Ml.En Cupido niet vergeten dat is mooi die boven lip geen pijn geen Bultjes.Bij Dr.Thomas Jessa Ziekenhuis Hasselt.Is een aangenaam gevoel .Soms gewoon Potlood lijntje Is hetzelfde Hoor Alhoewel.Is knap Zal je Mooi staan
2026-06-24 08:20:46
1
laurenammoun5 :
Love youuuuuuu 🫶🏼🤍🦋🫶🏼
2026-06-24 10:22:08
1
Lara🌷 :
En waar ga dit doen? ik heb 1ml gedaan via faceland en heb er 4 bultjes aan over gehouden dus best na 2 dagen terug gaan om samen met de dokter alles uit te wrijven
2026-06-24 07:15:39
2
Elisebrasschaat 🧸♥️♥️🧸🍀sf🍀 :
♥️😁🥰
2026-06-24 07:28:33
0
To see more videos from user @alexandra.s_official, please go to the Tikwm
homepage.