@blackandwhite55555: المشكلة مش دايماً في "كلامك"، المشكلة غالباً بتكون في غلطة صغيرة كلنا بنقع فيها، بتخلي اللي قدامك يسيطر على الكلام ويحسسك إنك الحلقة الأضعف. في الفيديو ده، هقولك إيه هي الغلطة دي، وإزاي تتجنبها عشان تخرج من أي حوار وأنت كسبان وبمنتهى الثقة، ومن غير أي خناق. 💡 شوف الفيديو للآخر عشان تعرف إزاي تطور مهاراتك في الإقناع وتدير أي نقاش بذكاء. قولي في الكومنتات.. إيه أكتر حاجة بتعطلك وأنت بتتناقش مع حد؟ #فن_التواصل #مهارات_النقاش #تطوير_الذات #أبيض_وأسود #علم_النفس