@habshrabia: ‏ أقنعني إزاي

حبيشه الملك 🥇☝️
حبيشه الملك 🥇☝️
Open In TikTok:
Region: EG
Wednesday 24 June 2026 07:58:10 GMT
233846
1490
197
166

Music

Download

Comments

mohamed4.7araby
ً :
انا فاهم بس مش عارف اشرحها إزاي 😂😂
2026-06-24 14:32:09
107
88522lolo
LOLO :
يابا عشان الخط الي تحت دا عامل مشترك بينهم
2026-06-24 16:09:04
61
dr.yahia12
ٍ :
ادبي؟
2026-06-24 20:20:05
0
ziad.sobh52
صلي علي محمد :
حد يشخر عشان عندي برد
2026-06-24 14:24:15
16
aaaza222
<3 Shahd ❤️‍🩹 :
انا دخت قولي ازاي
2026-06-24 20:10:14
5
mosammff
mosamm FF :
باختصار يامعلم الى تحت كانو 4 وحاطط فوق3 فا هوه شال واحد من الجانب اليمين وواحد من الجانب الشمال بقو كده 2 يمين و2 شمال وحط واحد تحت بقوا 5+2= 7 من الجهتين الفكره هنا انه حط الجنيه تحت يعنى انت لو شلت من اليمين وطيت فى الشمال هتفرق لانك انت مبتحسبش اليمين ولا الشمال انما هوه لما حط الجنيه هوه حسب الى تحت فى الجنبين عشان كده الاتنين بقوا نفس الرقم
2026-06-24 11:19:55
15
the.end2340
عبدالرحمن طالب تانيه باكلوريا :
بس انا فهمت بس مش عارف افهمها لحد
2026-06-24 09:24:01
10
nhdu351
🇴 🇲 🇦 🇷 :
شكل كلمه ادبي
2026-06-24 21:32:01
2
u.j0k
القطه المشمشيه :
ادبي اكيد
2026-06-24 20:25:22
2
hanna.abbas8
♡Hana♡ :
في واحد هو معدهوش
2026-06-24 20:06:53
0
.mostafa4348
✨ MOSTAFA ✨ :
الخط اللي تحت يعتبر عامل مشترك 🥰حد فاهم حاجه
2026-06-24 13:50:16
2
777__yahya0
Yahya 🤴🏻💱 :
فكك احلا حاجة عامل حرفي
2026-06-24 21:21:54
1
its.amoula7
It's.AMoula😜😉 :
انت بتشيل واحد من كل عمود وبتحط واحد في العمود اللي تحت ف بتعد العمود كامل ف أكيد 7 انتو أكيد مش هتفهمو مني بس المهم اني فاهمه 😁😂
2026-06-24 20:05:00
1
meto4083
Momo :
لانك ببساطة الاتنين اللي بتشيلهم من فوق بتعوضهم بالجنية اللي بتحطة تحت ..لكن لو انت بتعددهم كعدد طبعا هتلاقي اختلاف
2026-06-24 17:58:43
1
zayed.a.ashour
žêýãd Äšhøűř :
لان في واحد مشترك مبين لاتنين
2026-06-24 12:15:04
0
b_t_i_x_70
محمد👀 :
انا عايزك تقنعني أزاي😂😂😂
2026-06-24 08:02:22
1
adham92536
🪫ادهــ🇧🇷ـــم ⚫ :
هو الجن اللي بيكون فوق في الاول ما بينهم هو بيعدوا في الاثنين لو اخذتوا بالكم في اول الفيديو بيعد كل جنب لوحده لكن الجن اللي في النص بيعدوا في الاثنين بعد كده عشان كده بيطلعوا سبعه
2026-06-24 17:32:02
0
omrmohamed056
OR5 :
الفديو اتقطع لو ركزتوا😂
2026-06-24 14:49:42
0
user9394620112681
jokar :
الفكره فالص اللي تحت لما كان اربعه كان في 3فوق لما خليته خمسه كان في اتنين فوق لما خليته 6كان واحد فوق فطبيعي تظبط اللي تحت علي عدد اللي فوق
2026-06-24 20:56:27
1
ebdoy1
أبـــو فــهـــ 👑ـــــد :
انا فهمت بس معنديش دماغ اشرحلكم
2026-06-24 21:29:15
2
.pi784
🐍Ziкяа🦌🪐 :
انا فاهمه الحمدلله
2026-06-24 20:45:23
1
abdoamen222
Alrais Body 🦁 :
يجدعان هو معدش جنيه ❤️متخليش حد يضحك عليكو❤️
2026-06-24 23:26:36
1
hamsahassan01
ℋ𝒜ℳ𝒮𝒜 ✨️🧜‍♀️💎 :
بيعمل ionic bond تقريبا😂😂😂😂
2026-06-24 23:14:40
1
miko36108
miko🖤 :
مهي مش تختلف تحط الجنيه فوق ولا تحت المهم انهم ٧
2026-06-24 20:58:46
1
To see more videos from user @habshrabia, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About