@xaynhadepnamtuong: Nhà cấp 4 hiện đại sang có góc L đẹp cho anh chị tham khảo xây dựng #xaynhatrongoi #nhacap4 #xaynhadep #nhahiendai #nhadep

Xây Nhà Đẹp Nam Tường
Xây Nhà Đẹp Nam Tường
Open In TikTok:
Region: VN
Wednesday 24 June 2026 08:01:10 GMT
9012
228
5
26

Music

Download

Comments

user720716185
cô út 1990 :
xin vía có nhà riêng đẹp ❤❤❤
2026-06-24 12:34:41
0
nguyenlyly060320000
Ly ly :
Mẫu này bn ạ
2026-06-24 10:41:29
0
2179436997
Hải Sản Ái Tiên :
Nhà này diện tích bao nhiêu vậy a
2026-06-24 14:44:44
0
To see more videos from user @xaynhadepnamtuong, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos

23.06.09🎉🎉 en yakın arkadasım ve gercekten tam anlamıyla tereddutsuz guvendigim tek kisinin (irem sen haric) dogum gunu. cok kez kavga ettik kustuk, uzun sureler ayrı kaldık bazen tekrar barısacagımızı bile dusunmedim ama ne yasanmıs olursa olsun bi sure sonra sonunda icimde kalan tek sey ozlem ve senin eksikliginin getirdigi huzun oldu. iki yıldır ne olursa olsun her zaman derdimi de mutlulugumu da dinledin ve hic sıkılmadın. eger baska biri olsam ve arkadaslıgımıza baksam kendimi cok kıskanırdım. gercekten kimseyle kıyaslayamayacagım birisin ve cok iyi bir arkadassın en azından bana karsı. baskalarına olmana gerek yok ztn. seninle vakit gecirirken cok keyif alıyorum ve her seferinde sana ne kadar cok deger verdigimi hatırlıyorum. kim olursa olsun herkese karsı bir tereddutle yaklasan, suphe duyan biriyim ve insanların yaptıkları her seyi cok dusunup panikliyorum ama bu bi sende olmuyor. belki yanlıs yapabilirsin ben de yapabilirim ama asla bana ihanet etmeyecegini cok iyi biliyorum. KNK ANNEM BILE SENLE KONUSTU AQ IMDT......,,,, sanala senle basladım gibi oldu ve devam etmemin sebebi sendin yani kpopa kadar her seyi senle ogrendim. bi ara kustugumuzde kafayı yemistim soobinde ciddi anlamda senin yuzunu goruyordum telefonu acasım gelmiyordu. hayaaatımda oldugun icin o kadar sanslı ve mutlu hissediyorum ki anlatamam, bazen mal oluyon ama olsun.  kimseye anlatamadıgım seyleri sana anlatabiliyorum ve yargılamayacagını biliyorum, sanal arkadas oldugumuzu bile pek dusunmuyorum goruntulu de konustuk aynı sehirde de bulunduk bence real sayılıyoruz? ve bulusacagımıza gercekten insnıyorum o gunler de gelecek sabır direnc arkadaslıgımızın sadece tesaduf oldugunu dusunmuyorum kader bence biz ruh esiyiz 22:22. bir seyi kafana taktıgında o seyin anlatılmayacak kadar onemsiz bir sey oldugunu dusunsen bile nnnooolur anlat cunku sen mutsuz oldugunda ben de cok mutsuz oluyorum. neyse uzatmıs gibi hissediyorum ama daha yazacak o kadar cok seyim var ki. bitirecegim sanırım iyi ki dogdun iyi ki varsın ve olmasaydın gercekten hayatımda kisiligime kadar cok fazla sey farklı olurdu, olmasını da hic istemezdim cok yalnız hissederdim diye dusunuyorum. yalnız hissettigimde senin yanımda oldugunu bildigim icin daha az yalnız hissediyorm❤️  hayatımda bulundugun her gun icin cok tesekkur ederim ve nolur hep arkadas kalalım, SENI COK SEVIYORUM IYI KI DOGDDDDDDUN ELIFIM💕💕🎉🎉🎉@violet @makaveli #yeonbin
23.06.09🎉🎉 en yakın arkadasım ve gercekten tam anlamıyla tereddutsuz guvendigim tek kisinin (irem sen haric) dogum gunu. cok kez kavga ettik kustuk, uzun sureler ayrı kaldık bazen tekrar barısacagımızı bile dusunmedim ama ne yasanmıs olursa olsun bi sure sonra sonunda icimde kalan tek sey ozlem ve senin eksikliginin getirdigi huzun oldu. iki yıldır ne olursa olsun her zaman derdimi de mutlulugumu da dinledin ve hic sıkılmadın. eger baska biri olsam ve arkadaslıgımıza baksam kendimi cok kıskanırdım. gercekten kimseyle kıyaslayamayacagım birisin ve cok iyi bir arkadassın en azından bana karsı. baskalarına olmana gerek yok ztn. seninle vakit gecirirken cok keyif alıyorum ve her seferinde sana ne kadar cok deger verdigimi hatırlıyorum. kim olursa olsun herkese karsı bir tereddutle yaklasan, suphe duyan biriyim ve insanların yaptıkları her seyi cok dusunup panikliyorum ama bu bi sende olmuyor. belki yanlıs yapabilirsin ben de yapabilirim ama asla bana ihanet etmeyecegini cok iyi biliyorum. KNK ANNEM BILE SENLE KONUSTU AQ IMDT......,,,, sanala senle basladım gibi oldu ve devam etmemin sebebi sendin yani kpopa kadar her seyi senle ogrendim. bi ara kustugumuzde kafayı yemistim soobinde ciddi anlamda senin yuzunu goruyordum telefonu acasım gelmiyordu. hayaaatımda oldugun icin o kadar sanslı ve mutlu hissediyorum ki anlatamam, bazen mal oluyon ama olsun. kimseye anlatamadıgım seyleri sana anlatabiliyorum ve yargılamayacagını biliyorum, sanal arkadas oldugumuzu bile pek dusunmuyorum goruntulu de konustuk aynı sehirde de bulunduk bence real sayılıyoruz? ve bulusacagımıza gercekten insnıyorum o gunler de gelecek sabır direnc arkadaslıgımızın sadece tesaduf oldugunu dusunmuyorum kader bence biz ruh esiyiz 22:22. bir seyi kafana taktıgında o seyin anlatılmayacak kadar onemsiz bir sey oldugunu dusunsen bile nnnooolur anlat cunku sen mutsuz oldugunda ben de cok mutsuz oluyorum. neyse uzatmıs gibi hissediyorum ama daha yazacak o kadar cok seyim var ki. bitirecegim sanırım iyi ki dogdun iyi ki varsın ve olmasaydın gercekten hayatımda kisiligime kadar cok fazla sey farklı olurdu, olmasını da hic istemezdim cok yalnız hissederdim diye dusunuyorum. yalnız hissettigimde senin yanımda oldugunu bildigim icin daha az yalnız hissediyorm❤️ hayatımda bulundugun her gun icin cok tesekkur ederim ve nolur hep arkadas kalalım, SENI COK SEVIYORUM IYI KI DOGDDDDDDUN ELIFIM💕💕🎉🎉🎉@violet @makaveli #yeonbin

About