Allah uzun saglıklı ömürler versin annelere ben 13 yaşımdayken kaybettim ve o yaştan beridir bende pek yaşıyor sayılmam 41 yaşıma geldim ama o boşluk hiçbir zaman hiçbir şekilde dolmadı dolmayacak hep eksik yaşadım...
2026-06-25 16:37:03
5
pomeranianizmirAYLİN :
BUNLARI HİÇ BIRAKMAYAN EN KÜÇÜĞÜ 19 YAŞINDA OLAN 3 ÇOCUK ANNESİ OLARAK ÇOK ŞANSLIYIM🥰
2026-06-24 23:35:27
17
🇹🇷🔥❤️Ay parçası❤️🔥🇹🇷 :
Oglum 16 yaşında ve ne gorsem atıyorum izlesin diye.
Simdi bunu da atacağım. 🤭🤭🤭🤭
2026-06-24 14:43:13
12
🌸Neva🌸 :
ama ya bu vıdyo neden karsıma cıktı😭
2026-06-25 17:06:39
1
gül :
annelerin tek huzuru mutluluğu şımarıklığı sadece siz evlatlarsınız çok görmeyin bizlere😘😘
2026-06-24 19:25:29
6
• DO¹RA• :
Herkesin ne güzel annesi var ya ulan bizim bahtımıza mı bize beddua eden asla memnun olmayanı denk geldi ya
2026-06-24 20:07:53
3
user54235194450 :
Ben nerdeyse hepsine devam ediyorum
2026-06-24 19:42:07
1
Ayyıldız :
kızım 30 oğlum 29 yaşında şimdi onlar bana aynısını yapıyorlar şu dünyada tek iyi yaptığım şey anne olmaktı iyikilerim Rabbimin bana emanetleri ❤️
2026-06-25 13:33:13
1
Yasemin :
Ağlattın
2026-06-25 11:31:00
1
Murat Demir :
Dostum evlenince bu kadar anneci olursan kısmet...
2026-06-24 20:24:30
1
🌺 :
Bıraktı gerçekten
2026-06-24 17:14:49
1
biryolcu__ :
Dünyanın en güzel hissi Anne olmak evlatlarım canlarım iyiki varsınız onlar bıraksada ben bırakmam 🥺🥺🥺
2026-06-24 19:56:14
1
semina :
O zaman halâ çok şanslısın😥
2026-06-25 07:03:53
1
selma 🥀🌺🌹🥀🌺🌹 :
30 yasinda aramadiginda ruyamda koklarim ruyamda gördüğümü soyledigimde hemen gelir
2026-06-24 19:04:01
0
Ayşecan Kara Yıldız :
ee yani bırakması lazım zaten kendi hayatını düzenini kurması için.. iyi olsun sag olsun güzel bir hayatı olsun bıraksın napıcak yani ne olması gerekiyor.?
2026-06-24 11:20:35
2
....... :
ayy kiyamm bende aynıyım
2026-06-24 16:11:47
2
Şakira 1903 :
gerçekten öyle
2026-06-25 19:29:05
2
pnr.. :
Anneyiz biz😁 Herşeyi abartırız ve hep haklıyızdir .😂
2026-06-24 21:15:07
2
ADA_ 09 🇹🇷 🤲 🇵🇸 :
anne haklı
2026-06-25 07:04:05
3
Kadife24ASLAN61 :
bıraktım tamamen bıraktım 😌😌😌😌
2026-06-24 19:53:32
1
bilinmeyen :
bırakmasın bence anneler herşeye değer anne olanlar anlar çocuk büyüdü diye ne olmuş yani 🌹
2026-06-25 07:26:58
2
uğur 🐞 :
Hadi bakalım hep beraber annelerimize Günaydın mesajları bırakıyoruz. Rahmetli olan annelerimize Allahtan rahmet, acılı ailesine sabırlar dilerim 🙏🥰
2026-06-25 05:40:11
2
To see more videos from user @ilmekarasi, please go to the Tikwm
homepage.