Karne gününe son 6 saat kala Türkiye maçı izleyen biz:
2026-06-25 07:23:15
11
ADO¹⁹⁰⁵ :
TAKDİR ALANLAR VE ORT 90 OLANLAR BURAYA👇👇👇
2026-06-25 04:02:49
8
Arda :
Karne günü forma giyen biz
2026-06-24 11:31:00
33
Denizlisporlu✓ :
Üç video aşağı git 1. yorumu buraya yapıştır
2026-06-25 06:13:19
1
wegh setup :
sınıfta kaldım karne almaya gidimi
2026-06-24 20:46:43
13
Yusuf Turgul :
Ben 7 sınıfım 4 dersten kaldım ortalamam 56 ve Türkçe 62. Sınıfı gecermiyim
2026-06-25 07:00:09
2
06.qw_Cellat :
maçım var oyuzden karne almaya gitmicem hatta inanmassaniz takım adı (1905 ANKARAASLAN Galatasaray) bizim takimin adı (Alesta) önceki yazdığım karşı takimindi
2026-06-25 05:31:21
3
𝒮𝒜𝑀𝐸𝒯 :
Beyler ben 8 e geçicektim kaldım amk orta okulda kalma yoldu diye biliyordum
2026-06-24 21:00:39
8
@16+🇹🇷 :
beyler 93 devamsızlık 1 dönem ortalamam 23 2 dönem 30 geçermiyim
2026-06-25 06:33:38
0
Tobi🇪🇦 :
iş kıyafetleriyle giden bizz 🥺
2026-06-24 22:31:45
6
techli CJ :
terlikle gitcemm
2026-06-24 11:38:29
6
EMİR🇹🇷 :
beyler 83 gün devamsızlık var ortalama 90 sınıfı geçermiyim
2026-06-25 01:13:16
4
ʙᴇʀᴀᴛ♛ :
Roberto Carlosmu neymarmi giyiyim
2026-06-24 23:40:54
1
beratgezici11 :
Esc giden biz
2026-06-24 21:55:31
10
user19051903 :
beyler 7 sınıfta kalma varmı
2026-06-24 19:46:56
4
Lorikss :
aynısı
2026-06-25 04:24:42
0
stormchasersfans :
okul formasıyla gelenler nerdee
2026-06-25 04:04:04
0
🦕' :
gec kalan biz
2026-06-25 04:58:05
1
🐉 :
beyler 70 gün devamsızlık 8 9 zayıf sınıfı geçermiyim
2026-06-25 00:15:49
3
Bilal inan :
herkez takdir alır önemli olan Allah'ın takdiri
2026-06-25 06:33:41
4
VINI.JR :
ilk dönem 67 ort 2 dönem 56 geciyomu
2026-06-24 20:47:06
3
FURKAN👑🃏KYS38❤️💛 :
valla ben alta puma eşofman üste puma tişört bide beyaz yada siyah ayakkabı
2026-06-25 07:12:35
2
MerhababenSari :
okul kıyafetiyle giden biz
2026-06-24 22:17:09
4
To see more videos from user @7the.kenan.yldz, please go to the Tikwm
homepage.