@eliron_giny: אנת'רופיק השיקו את קלוד טאג — דרך חדשה לעבוד עם קלוד, שמתחילה בתוך הסלאק. מתייגים את קלוד על משימה, והוא מפרק אותה לשלבים ומבצע אותה לבד עד הסוף. יש לו זיכרון — הוא מכיר את ההקשר של הערוץ ולומד אותו עם הזמן. במצב אמביינט הוא לא מחכה לבקשה: מנטר את הערוצים שלו וקופץ לבד עם סיכום, תזכורת, או מידע ממקום אחר בחברה. קלוד אחד לכל ערוץ — כל הצוות עובד מולו כמו מול חבר צוות. באנת'רופיק עצמם כבר 65 אחוז מהקוד של צוות המוצר נכתב על ידי הגרסה הפנימית של הכלי. זמין בבטא ללקוחות אנטרפרייז וטים, ורץ על אופוס 4.8. השינוי האמיתי: קלוד מפסיק להיות כלי שפותחים בטאב נפרד, והופך לחבר צוות שיושב איפה שאתם כבר עובדים. עקבו אחריי כדי להישאר מעודכנים בכל מה שקורה בעולם הAI