71 doğumlu yum kendimi bildim bileli çalışırım dahada calisiyorum
2026-06-25 15:17:55
42
SELO :
bende 1971 doğumluyum tum yaşıtlarıma selam olsun
2026-06-25 12:28:37
44
Melek Kulustepe :
aynen öyle çok ezildik çok
2026-06-25 20:55:16
11
...... :
Tüm 1971 dogumlular a selamlar olsun 💐❤️💐💐💐💐🙏
2026-06-25 17:51:10
22
🇹🇷EFE🇹🇷38 :
o yıllar bugünden. daha iyiydi
2026-06-25 14:57:15
19
Nejla Koçalioglu :
Ben de71 doğumluyum
2026-06-25 08:08:44
46
klara :
1975.06 30❤️❤️❤️
2026-06-25 11:42:17
14
Safiye :
1965 liyim çok güzeldi ogunner paraninn değeri vardı saygı sevgi vardı nerde ogunner
2026-06-25 09:02:29
31
(@√O@ £m!π£ :💔🌹💔🇹🇷 :
72 doğumluyum ama okulda cakiskandim öğretmenlerin gazetesini okurdum ikinci sınıftayken daha okuyordum. oyuzden okumayı seviyorum aynen beni anlatıyor sanki😂😂😂
2026-06-25 13:17:39
22
Oya Yalcin863 :
Hiç yokluk görmedim 1972 doğumluyum istanbulda doğdum büyüdüm babamın bakkalı vardı 6 dairemiz vardı şükürler olsun
2026-06-25 08:04:57
14
havva :
o senelerde iyidi yaşamak şimdi aklı dengem gitti
2026-06-25 13:09:35
19
Gün Batımı :
71 liyim ama çok mutluyduk herşey çok güzel di o zamanlar
2026-06-25 07:27:24
21
Meryem Ağbaş :
ben de 1970 doğumluyum ben de aynı güne gözlerimi açtım
2026-06-25 15:13:51
12
Roza 62 :
1971 doğum tarihi Söylenen her şeye harfiyen katılıyorum😳
2026-06-25 07:50:22
31
koroğluümran :
Özel üretim 😂👍👏
2026-06-25 14:10:33
8
aslan Metin Metin Demiraslan :
Bende 71liyim ne tesadüf böyle video gördüm
2026-06-25 07:40:40
15
Ahmet Zaman :
71 doğumluyum mutluyum
2026-06-25 09:22:13
8
Ramazan Türkoğlu :
1964 doğumlu 10 çocuklu tek bir memur maaşıyla geçinen bir aileydik hiç yokluk cekmedik🥰
2026-06-25 10:19:04
7
zeynepkoroglu07 :
aynen öyle atmış yaşında ehliyet almaya çalışıyorum
2026-06-25 07:00:19
10
ertugrulata4 :
ey gidi o günler yaşlanmışık be 71 doğumluyum
2026-06-25 07:38:15
6
Pamir Demir :
71 doğumluyum ve iyi ki o zamanlarda doğmuşum. Saydıklarınızın birçoğunu görmedik ama çok şükür terbiye gördük kadir kıymet Bildik
2026-06-24 11:24:31
22
meryemarslan773 :
Evet hebsnii gördük birde debremi
2026-06-25 06:05:40
6
EYLÜL :
Bende varım bu yarda siya önlük beyz kurdele ve 2 örük beyaz yaka harikaydı o günkü okullar güzeldi terbiye vardı
2026-06-25 05:49:17
5
yusufcanersaz :
Kutluyorum.👍hiç düşünmedim.gerçekten sanki benim hayatımı anlatıyorsunuz. Muhteşem bir analiz.👍🎼🎶🙏💐👏👏👏
2026-06-24 22:11:36
7
To see more videos from user @turkiyem2727, please go to the Tikwm
homepage.