@rorasozie: بخاطر آسا یا رورا کپشن رو چک کننن . . . ببینید من نمیتونم درک کنم که خیلیا بخاطر اینکه آسا یکی دو روز با آهیون یا چیکیتا و.. بوده اومدین آساهیون یا چیسا رو شیپ کردین.. و دلیلتون این بود که مومنت ندارن.. بلکه اینا مومنت و آپدیتشون بیشتر از چیسا و آساهیونه وگرنه من همه‌ی شیپ های بیبیز رو دوست دارم.. فقط خواستم بگم رورا و آسا هنوز یکی از بهترین کاپل های بیبی مانستره.. و امیدوارم سر موضوع های الکی این شیپ رو ایگنور نکنید . . و اینکه ادیتم خوب شده؟؟ همه‌ی فیلم های ادیتم جدیده حتی اولی.. . . . #foryou #Rora #Asa #Rorasa #Sozie

𝗌᥆͟𝗓︎࣬iᥱ
𝗌᥆͟𝗓︎࣬iᥱ
Open In TikTok:
Region: IR
Wednesday 24 June 2026 10:00:07 GMT
273
62
15
4

Music

Download

Comments

kpop_babymonster_asa
*معتاد زنم آسا هستم 🍓🍯 :
روراسا واقعی ترین شیپ بیبی مانستره 😝
2026-06-24 10:07:54
4
rora8289
𝒎𝒐𝒏𝒔𝒕𝒊𝒛 :
رورا فدات شمممم عشقم مننییی
2026-06-25 08:26:57
2
banolisa55
# 𝘬𝘪𝘵𝘢 - 𝘳𝘦𝘢𝘭 𝘢𝘴𝘢 :
نکردیم
2026-06-26 01:14:54
1
kimaya274
🎀lady Kim asaaaa🎀 :
مگه کاپل-؟
2026-06-24 11:18:49
2
geisawaj
Geisa :
بهترین شیپپپم
2026-06-24 10:06:10
2
minhoooo202
𝑺𝒂𝒈𝒉𝒂𝒓 :
وای اره
2026-06-25 18:20:40
1
skz15018
b monster✨️ :
منظورت چیه که من ۷در۷ شیپ میکنم؟
2026-06-24 18:53:06
1
maviiiii29
Ronixx :
همیشه شیپ مورد علاقم روراسا میمونه😭
2026-06-24 15:00:56
1
bpbm.ir
𝘨𝘪𝘳𝘭 𝘳𝘰𝘴𝘦 🫐 , :
شیپ موردعلاقم توی بیبیز
2026-06-26 10:12:05
0
just4looking3
ꪀꪖડ𝕣ⅈꪀᯓ★¿ :
حالم حال چیکیتا که بزرگترین شیپرشونه و هر روز درحال مومنت گرفتنه ای کاش من چیکیتا بودم😔
2026-06-24 15:01:19
1
geisawaj
Geisa :
😭😭😭
2026-06-24 10:06:04
2
bp_miyung
𝗺𝕚𝗒𝗎ׅ͠𝗻𝗴⭒̵ ۫ ִ"  ₊ :
میشه لطفا فالوم کنی و از پست جدیدم حمایت کنی
2026-06-24 17:55:10
0
To see more videos from user @rorasozie, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About