@rorasozie: بخاطر آسا یا رورا کپشن رو چک کننن . . . ببینید من نمیتونم درک کنم که خیلیا بخاطر اینکه آسا یکی دو روز با آهیون یا چیکیتا و.. بوده اومدین آساهیون یا چیسا رو شیپ کردین.. و دلیلتون این بود که مومنت ندارن.. بلکه اینا مومنت و آپدیتشون بیشتر از چیسا و آساهیونه وگرنه من همهی شیپ های بیبیز رو دوست دارم.. فقط خواستم بگم رورا و آسا هنوز یکی از بهترین کاپل های بیبی مانستره.. و امیدوارم سر موضوع های الکی این شیپ رو ایگنور نکنید . . و اینکه ادیتم خوب شده؟؟ همهی فیلم های ادیتم جدیده حتی اولی.. . . . #foryou #Rora #Asa #Rorasa #Sozie