❤️❤️❤️O Günler Çok Çok Ama Çok Güzeldi.Birdaha Geri Gelmez Olmazda.
2026-06-24 11:45:22
48
Şeyma👣 :
bende ikisini çok yakıştırıyordum mahsun Kırmızıgül çok seviyorum ❤️
2026-06-24 18:42:41
15
Hesen34 :
Mahsun Kırmızıgül - Belalım
Çox gözəl mahnıdır. Çox bəyənirəm bu mahnını. 1999cu ilin lentidir, o vaxt 7 yaşım olub. O vaxtlar bizdə krosnu var idi. Kəntdə hər ailədə krosnu yox idi. Yadıma gəlir qonşular bizə yığılardı türk kinolarına baxmaq üçün. Onda krosnuda Azərbaycan kanalları yox idi. Ancaq türk kanalları var idi. Videoda olan kanalda indi hamının bildiyi Star kanalıdır.
2026-06-26 22:19:12
1
Deliboran Sağır 46 :
90 larda çıkan müzikler başka güzeldi keşke hep öğünler de kalsaydık
2026-06-24 23:24:56
13
Laur Laura :
sanırım yıl 1999
2026-06-24 16:36:45
6
fufudnz34 :
1999 yılları çok güzel günlerdi😥😥😥
2026-06-27 00:52:12
7
Aşka inanmayan KIZ :
bende serdar ortac la shiplemiştim serdarin aşık aşık ebru bakişlari beni çok etkilemişti😄😊
2026-06-24 11:47:23
5
ahmetkuru.parlaganahmet :
O yıllar en güzel yıllardı ne gerçek ve menfaatsiz sevgiler gerçek aşaklatın olduğu yıllar 90 lar ah 90 lar
2026-06-25 15:24:10
9
hakan düzgün :
oysaki tanrının birleştirdiğini insan ayırmamalıydı
2026-06-25 19:15:13
1
Nnnnnnnn :
Sevgilimiydiler
2026-06-26 16:45:53
0
WAMO0099 :
Mahsun Yek
2026-06-24 18:32:18
7
sedar377 :
1997 ben askerdim ozaman çok dinlerdim
2026-06-26 16:49:37
1
Muhammet :
машала
2026-06-25 18:09:11
0
kadirnurlugel :
bu dünyada o tarihlerde o tarihleri yaşayan tek insanlar kaldı efsaneler hiçbir zaman unutulmaz ve unutulmayacaktır bunu bilmenizi rica ediyorum
2026-06-25 16:50:45
4
eminkalkan87 :
o yıllarda ne kaldiki bize boş dünya iylik yap ın iyi kalın tek kalan elinizde güzelik
2026-06-25 19:14:04
2
Şirini :
Gençlik yıllarım🥺
2026-06-26 06:41:03
1
جيفاره :
2026-06-24 19:45:35
2
Aziz Aslan :
işte biz yine bu mahsunu istiyoruz,biz onu böyle sevdik
2026-06-24 21:09:07
7
Mazlum Kurga :
Mutluluğun en güzel ifadesi susmaktır 🥰
2026-06-26 07:25:17
1
Kerim Erol :
bu videoda gordugum tek şey gidwn yillarim sadece
2026-06-26 13:05:26
1
fetullah çelebioğlu_21 :
1999 21 yaşindaydim.askerdim ne guzeldi o zamanlar
2026-06-24 20:24:40
1
Ⓜ️💜💫💥 :
Bir zamanların yox hər zamanın yenilməyən,əlçatmaz sandığımız möhtəşəm ,əfsanə sənətçiləri.
2026-06-25 04:45:14
1
Asi Akbudaak :
ikisini de hiç sevmem şarkılarını da dinlemem 😏
2026-06-27 20:25:00
0
To see more videos from user @egdiary, please go to the Tikwm
homepage.