@all.in.fotboll: All In Fotboll med uppladdningen inför Sverige-Japan!! Gubbarna konstaterar att den kan bli lite halvtufft motstånd i 16-delsfinalen om vi går vidare… #allin #fotboll #worldcup2026🏆 #sverige #vm2026
is impossible foe Sweden to bit Norway, then it will be 6-2 to Norway
2026-06-24 20:29:14
2
mellenker :
GG
2026-06-24 22:42:51
1
Ståle-Kristian Andersen :
Håper sverige da kommer vi lett videre
2026-06-24 16:03:49
12
ilyass🛫🌏 :
hoppas ni slipper Marocko 💪
2026-06-24 20:02:02
1
lalla_nawal :
Dima maghrib 🫶🏻🇲🇦
2026-06-25 06:54:46
3
Steven :
Kul att se optimismen som finns med tanke på att Sverige har det sämsta landslaget sen mannaminne
2026-06-25 05:57:02
1
casablanca :
Hoppas 🇲🇦
2026-06-24 20:14:22
3
Chelseafc :
Alla enkla
2026-06-24 18:57:20
1
Ö𝔦𝔳𝔦𝔫𝔡 𝔏𝔲𝔫𝔡 :
2026-06-24 15:53:05
3
EL CHAPO -{VUK TIM} :
Hoppas Norge
2026-06-24 16:34:22
0
CH :
Har Sverige som min andre favoritt etter Norge, men klart vi ikke vil møte Sverige nu. Ingen vil tape mot den andre. Syns vi skal forsøke å ha begge med så lenge som mulig 😃❤️
2026-06-24 22:24:50
0
Virrevince :
enkel vinst mot alla
2026-06-24 15:54:05
6
Beqi🇦🇱🇽🇰🇸🇪 :
vem säger att Sverige vinner mot Japan. har ni sett Japan spela?
2026-06-25 12:48:11
0
stockholm199 :
Hellre Brasilien och Norge än Frankrike och Marocko
2026-06-24 16:07:18
7
Edlih :
Husker dere at hverken Håland eller Ødegård spilte mot Sverige på Ullevold 1 juni? bare sier det.. 😉
2026-06-24 15:32:12
9
H 🥸 :
Sålänge det inte blir frankrike
2026-06-24 12:40:51
14
Ravelli :
Marocko är inget fantastiskt lag.
2026-06-24 18:43:19
0
Smörskalle :
Verkligen mardröm att åka ur mot Norge.
2026-06-24 17:14:47
1
To see more videos from user @all.in.fotboll, please go to the Tikwm
homepage.