Respect voor iedereen die in deze temperatuur een doe beroep heeft 🫡🫡🫡🫡🫡
2026-06-24 17:24:18
85
🤨 :
😭😭😭 HELL!!!!
2026-06-24 17:40:01
58
Bram :
wat dacht je van lassers op het moment 🫡
2026-06-24 15:46:55
11
FxnJay :
Werk in een magazijn zonder koeling het is gewoon een grote oven😭
2026-06-25 09:47:00
6
Josh_Cerberus :
kstond met 55 grade op een dak,kozijnen vervangen😅
2026-06-25 14:16:36
0
Weaglemeister :
Eerder beginnen eerder stoppen
2026-06-25 11:25:04
1
Sander Kiljan :
05:00 begonnen vandaag
2026-06-24 17:23:23
3
Jariv24326 :
iedereen dat intensief werk doet met dit werk mag praten en zeggen dat het warm is ( in werk voor een intercommunale achter de vuilkar )
2026-06-24 16:44:28
3
Aris :
ik wist niet dat mn t-shirt zo nat kon zijn, had helemaal zout korrels in mn ogen van de zweet
2026-06-24 17:53:30
16
J040. :
2026-06-24 13:29:48
27
Chezze :
ik sta in 8°c te werken.
heerlijk
2026-06-24 18:37:15
2
john.plus.vastgoed :
Raar, voor de kou hebben jullie weerverlet. Is dat niet voor de warmte?
2026-06-24 13:32:21
2
oomdolfje :
‘Waneer’
2026-06-24 16:50:55
0
Lila Flyn :
Mijn man en zoon plaatsen nutsleidingen.....starten extra vroeg maar moeten toch in die hitte buiten werken.
#ondernemers hebben geen vrije tijd
2026-06-24 20:16:24
5
boerenverstand :
25 jaar op de werkvloer gestaan nu fijn op kantoor bij de airco 😁
2026-06-24 17:59:47
1
ravenna :
en er is nergens afkoeling me vrienden van amerika zeggen dan steek de airco aan
welke airco ? we hebben da nie
ik doe zelf 2 jobs en op geen van de 2 is er airco
en die die idd een job buiten doen
wat moeten zij doen voor afkoeling
2026-06-25 05:56:55
2
tokhead27 :
inderdaad respect mensen! 💪💪💪
2026-06-24 22:34:06
4
Stanske :
Ik de kantoor assistent die er voor zorgt dat er extra water boven op een gastank komt voor de lassers/elektriciens/timmermannen/stralers die 100de meters boven de grond in de volle zon staan zonder schaduw en dubbel gekleed met knal oranje pak… nooit gesnapt dat ze die kleur veranderen om zon tegen te houden. Respect voor hun!
2026-06-24 19:52:27
1
Jordy Legrand :
Ik uitvoerend personeel 12u naar huis wordt gestuurd door het bureau personeel door de warmte 🎉
2026-06-24 20:06:25
1
Lucky’s car care® :
Foor heet is het de god ganse dag 👀🍀
2026-06-25 03:06:20
0
Sander de Haan :
havenwerker zoals een sjorder als ik is ook not for the weak, kan mijn shirt uitwringen 😂😂😂
2026-06-25 11:22:24
0
lilou :
m..😂😂😂😂
2026-06-25 14:02:50
0
shellbiiii :
verf droogt wel lekker snel😅😅 maar staan gelukkig in de schaduw
2026-06-25 16:00:36
0
To see more videos from user @dakwerken.versteele, please go to the Tikwm
homepage.