@davaoxplorer: Tried the new @Green GSM Philippines Taxi in Davao! 🚖💚 Affordable fares, smooth rides, and a comfortable travel experience. Definitely a great option for getting around the city! #ForYou #FYP #DavaoCity #GreenGSM #TikTokPH
minimum wage rate diay sila + incentive. muabot daw 20k - 30k income ang 13 days
2026-06-25 01:29:37
204
ramen :
dili ba baho ang gsm?
2026-06-27 14:44:49
11
leo_archon :
Eto life saver namin nung biglang umulan tapos baha pa tlga sa may abreeza. Wala ring mabook na grab
2026-06-25 01:39:55
48
R 💛 :
First time ko na try ani kay sa manila, maayo kay naa na sila diri mas mura kesa sa grab 😂
2026-06-24 20:25:11
27
Engr.M.d.A :
may charge sila pagmagbook sa app?
nakasakay ko kaisa from 161 pesos sa meter nahimong 190 tungod daw sa charge sa app
2026-06-25 06:52:43
3
Kim Chi :
yung qr sometimes hassle 😢
2026-06-24 18:21:34
11
❣KC❣ :
sumakay din kami dito and very accommodating ang drivers we asked about the cars and where it's from. It's very fun. It's a Vietnamese brand pala hehe
2026-07-05 15:25:42
1
elle :
Mas mahal ba sha kesa normal taxi? Curious ko
2026-06-24 21:39:27
5
Samuel Cruz :
What app?
2026-06-25 03:20:31
2
ilya, lestat & armand's lawyer :
Nice diay kay mudawat cashless payment
2026-06-24 19:15:55
3
christine joy :
may app po ba ito? hahahah
2026-06-24 12:50:20
3
mochiii 🍰✨ :
Same lang pud sila rate sa uban taxi?
2026-06-25 00:14:47
1
Iraahh :
1900 per day ang bayad sa unit ana si kuya tong nagsakay mi and wala pay 1hr full charge na dayon ang unit dili kalas ug kuryente
2026-07-02 05:32:35
1
reiyu :
Mas makamura if mag book daan po? Kesa mag pa meter
2026-06-25 06:21:55
0
Nicole Kimberly ❀ :
what a smooth ride!!!
2026-06-24 12:38:31
3
geo.iii :
Metered sila or what?
2026-06-25 02:46:26
4
DLMM :
Pila ang starting range sa meter?
2026-06-25 10:50:41
1
natz :
Pila ka minutes imong waiting before nakadawat ug confirmation booking sir? Kay katong amoa hastang dugaya, nag grab nalang mi hahaha
2026-06-25 02:51:48
1
INCH :
smooth and cozy
2026-06-24 15:37:56
1
☀️day :
green gsm or grab?
2026-06-25 08:15:06
1
MultiMe AI :
Since discovering MultiMe AI, my travel consulting work has become much easier. Its voice and chat translation features allow me to communicate more naturally and handle situations much more efficiently.
2026-06-25 02:55:25
1
떤우 :
is it pet friendly?
2026-06-25 17:05:24
0
𝓚 ♡ྀི :
Mao ni gisakyan namo tung kusog kaayo ang ulan sa Davao. Roxas to Cabantian. Very accomdating ang ilang driver. Plus comfortable and affordable ang ride. 😁
2026-06-27 07:03:40
3
CAN'T RETRI? :
disadvantage
pataka rag liko
2026-08-02 06:46:12
0
Koolz Rita Misa :
dli baya pinoy tag iya ana so dapat ta support ana GSM
2026-06-26 11:00:55
0
To see more videos from user @davaoxplorer, please go to the Tikwm
homepage.