@hadith.alsamt: أحياناً الوجع ما بيجي فجأة، بيجي على شكل خوف صامت بياكل في الروح. خوفك إنك تتوجع مرة تانية بخليك تعيش في قفص من التفكير، تحبس نفسك فيه عشان تحمي قلبك. المشكلة مو في الوجع نفسه، المشكلة في الانتظار، في هاجس إن كل لحظة حلوة ممكن تكون هي الهدوء اللي بيسبق العاصفة. بنعيش نتلفت ورا ضهرنا، نخاف نحب بعمق، نخاف نضحك من قلبنا، خوفاً من اللحظة اللي بينقلب فيها كل شي لوجع مسموم. هذا الخوف هو الوجع الحقيقي اللي بنعيشه كل يوم #خواطر_حزينة #عقول_راقية #كلام_من_القلب #أغاني_سودانية #اكسبلور