@kafamagoreiste_ny: Bana göre en yetenekli kpop ünlülerinden biriydi hani öyle böyle değil dansı olsun, sesi olsun o kadar çok beğeniyordum ki özellikle kliplerde onun sahnelerini tekrar tekrar izliyordum 😍 yaklaşık bir yıdlır falan kpop ile pek aram yok sadece çok dinlenen şarkılara falan bakıyordum ama şimdi araştırdım da everglow’dan iki üye ayrılmış. Diğeri de Yiren* sanırım. Neden ayrıldılar hiç anlamadım ama Mia keşke solo olarak devam etseydi o kadar yetenekli bir idolün kpop’tan uzaklaşmasına çok üzüldüm 🫠 o gerçek bir kpop idolüydü 😭 umarım şimdiki hayatında her şey gönlünce olur 🫶🏼🫶🏼🫶🏼🫶🏼 . Neden dağıldıklarını bilen varsa yorumalrda yazarsa okumayı isterim 🫶🏼 #mia #everglow #kpop #kpopfyp
iki tane main rol alan tek kadın idol olabilir ya yazık oldu
2026-06-24 18:56:41
521
Kikyō :
Bu grup bazı şirketlerin engellemesi yüzünden bitirildi. Çünkü büyük bir sirkette olmamalarina rağmen şarkıları çok kaliteliydi. Hâlâ daha o şarkıların kalıcılığına ulaşan bir kız grubu şarkısı çıkmadı. Devam ettirilseydi piyasada 4. jen fln kalmazdı.
2026-06-24 20:11:08
635
azra :
abi bu kiz dun dun mvsinde dance breaki olan dansci mi
2026-06-24 18:36:59
695
Sugatovi :
Biasim bile sigortali bir ise girmis
2026-06-24 20:08:34
827
mehlika⁷ :
Çok yetenekli bir kızdı ya yazık oldu
2026-06-24 18:40:38
948
Zeynep :
belki daha mutludur
2026-06-24 19:33:25
86
yagiz yagiz yagiz :
big5a gelsin
2026-06-25 00:35:12
43
S :
şirket yazık etti bu kızlara ya
2026-06-24 16:27:41
718
berfin 🦝 :
Mutlu ve iyi olsun da gerisi önemli değil
2026-06-24 15:17:31
176
ece :
o dönem kpop stanlemeyen kimseye everglowun ne kadar büyük bir grup olduğunu 3 buyuklerin gruplarından bile daha popüler olduklarını 4.jenin en parlak grubu olduğunu anlatamazsin mesela çok üzülüyorum bu kızlara şirketleri o kadar kötüydü ki umarım hepsi çok mutludur şuan ya
2026-06-24 18:55:02
93
🪐 :
kafede daha fazla kazaniyo buyuk ihtimal
2026-06-24 19:05:44
30
seyma :
everglowun all rounderiydi amk
2026-06-24 19:49:38
50
s :
yiren hâlâ eski şirketle sözleşmesi devam ettiği için ayrıldı sözleşme bitince diğer kızlara dahil olma ihtimali var mia ise cok yorulduğunu ve bi sure dinlenmek istediğini söylemişti ilerde ne olur bilemem ama şu an kendime odaklanmak istiyorum gibi bir şey demişti
2026-06-24 13:52:14
8
🤍 :
Everglow çok iyidi ya yazık oldu
2026-06-24 18:18:48
16
e :
everglow ve clc gibi gruplara o kadar yzuluyorum ki cok fena harcandılar
2026-06-24 19:31:39
31
ֶָ֢ :
bu kız zaten grubun centeri degil miydi ya şaşırdım en cok partı vs bu alıyodu
abi gruplari dağıldıktan sonra başka gruplarda aşırı başarılı olan bir süre idol var en basitinden izone keşke başka şirketlere girseler kızların hepsi ayrı ayrı aşırı başarılı şarkıları da efsane
2026-06-24 20:21:35
18
To see more videos from user @kafamagoreiste_ny, please go to the Tikwm
homepage.