@rubimichael1: פסטה ברוטב חציל ועגבניות שרופות מצרכים: חציל קטן וקל מאוד 6 כפות שמן זית כף שטוחה מלח 6 עגבניות אדומות גדולות בצל לבן חצי כפית שום גבישי רבע כפית פלפל שחור טחון חבילה פסטה שאוהבים - 500 גרם חצי כוס מהמים של הפסטה להגשה: פרמזן אופן הכנה: מחממים תנור ל-200 מעלות טורבו. על גבי מגש מרופד נייר אפייה משמנים וממליחים חציל חצוי וחרוץ לקוביות - חצי מכמות השמן וחצי מכמות המלח. הופכים את החציל עם הקליפה כלפי מעלה. את יתרת המלח והשמן שופכים על גבי הנייר אפייה ומורחים היטב. מניחים את העגבניות על השמן והמלח עם הקליפה כלפי מעלה ומסדרים את הבצל ליד. מכניסים לתנור למשך 45 דק׳. מוציאים לצינון את הירקות ובמקביל מחממים סיר מים עם מלח - מלוח כמו הים. מעבירים את כל הירקות והמשקעים (לא לוותר על שום דבר שיש במגש!) לכלי נוח לטחינה ללא הקליפות של העגבנייה והחציל ומתבלים. זורקים את הפסטה לסיר לפי הוראות היצרן, 2 דק׳ לפני שהפסטה מוכנה לוקחים חצי כוס ושופכים על הירקות ומיד טוחנים היטב - מתקנים תיבול / מליחות אם צריך. מסננים את הפסטה, מערבבים עם הרוטב ומגישים יחד עם פרמזן. #פסטה #ספגטי #חציל