من در حال پلی دادنش با گرافیک بالا رو سامسونگ. a35 بدون ذره ای باک و لگ
2026-06-24 21:44:27
4
ミchuuyaミ :
گوشی من که شیامی پوکو ام ۵-
2026-06-25 09:50:50
3
Alexithimya :
داستان گنشین وقتی برا اولین بار باز شد برام همین شکلی بود💔
2026-06-25 15:56:18
2
star :
یعنی فقط من نیستم؟
2026-06-24 13:56:26
11
𐔌՞ ܸ.ˬ.ܸ՞𐦯 :
تازه اسیام پینگش ریده لگم داره گرافیکشم برای اینکه گوشیت نرینه و داغ نکنه باید بیاری پایین🤩🤩🤩🤩🤩
2026-06-24 13:39:34
16
illuga :
منی که گرافیکو ببر بالا رم گوشیم شروع به خودزنی میکنه و میرینه
2026-06-24 18:52:12
7
𝗇𝗈𝖻ᩘ𝗈𝖽𝗒 :
ربطی نداره گرافیک همه یکیه فقط اونایی که خوبن با ویندوزن تازه نه هرویندوزی ی ویندوزی که خیلی قوی باشه و نرینه حافظشم بالا و خوب باشه و یسری فیلترم میزارن
2026-06-24 14:00:35
4
𝖪𝗂𝗅︎𝗅︎𝗂𝗲 𔔁 :
وای گنشین و کرکتر هاش🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐
2026-06-24 15:27:11
1
Clerva :
کمک😭😭😭😭
2026-06-24 17:55:09
1
Atena :
منی که تو سیستم(بیشتر شبیه توستره) بازی میکنم هم همچین کوالیتی خفنی ندارم
2026-06-24 21:25:24
1
sakura.chuuya8 :
روبلاکسم:
2026-06-24 22:54:11
6
S_ART :
از کجا میدانستی ؟ 😂😂😂
2026-06-25 09:37:18
1
Alex :
نمیتونم انمی لول ۵۰ بزنم انقد لگه
2026-06-24 22:57:39
1
Mahdi :
ما که تو گوشیم با کیفیت خوب بازی میکنیم🚶😂🤝
2026-06-25 15:00:14
1
Melinda :
مال منم دقیقا اینه🥰💔
2026-06-25 10:00:41
1
??? :
گنشینم وسط باس زدن:
2026-06-24 23:30:09
1
mmd :
نهایت گرافیکه موبایل میشه گرافیکه ضعیفه پی سی باگش همینه
2026-06-24 15:33:18
1
Parii :
وای اره انقدر رنگا قاطیه که نمیشه هیچی فهمیدم خودم بیخیال بازی کردن میشم🤣
2026-06-24 19:26:44
2
tania :
رفیقم میگفت اره از وقتی ناد کرای اومده خیلی لگ شدم (آیپد پلیره) برام اسکرین رکورد فرستاد یه چیزیو توضیح بده من نمیدونستم بازی شخصیتاش انقدر جزئیات داره💔
2026-06-26 21:14:14
0
Mr cube :
هدف بازی چیه ببخشید 😅
2026-06-26 19:46:32
0
Mr cube :
چرا انقد اینتر نت میخواد ریختم رفتم تو بازی پشیمون شدم کمک کنید😅
2026-06-26 19:43:32
0
𝚆𝗂𝗅𝗅𝗂︭𝚊𝗆 :
حق🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
2026-06-24 13:16:31
0
To see more videos from user @soraimpact0, please go to the Tikwm
homepage.