مبارك يبو الخير يخويا بالتوفيق ف اللي جاي إن شاء الله ♥️
2026-06-25 23:36:16
1
حنين :
كلامك صح ربنا كريم اوي علينا مثلا انا ربنا في العلام كل ما امشي خطوه اوقع بس كان قصدها بيكرمني ويكرمني قوي عديد بمراحل صعبه قول لسه بكمل عشان كل خطوه بمشيها اشوف ربنا بيكرمني وبيديني الحاجه ان انا عايزه انا بردك عايزه اوصل اي حد يقرا البوست بتاعي اقول كملوا ما تياسوش حتى لو وقعته لا كمل وقوم حلمك يستاهل ان تعافر ومتقولش خلاص مليش نصيب لا كمل وربنا مش بيسيب حد اله وموصله العايزه
2026-06-25 21:08:20
1
DR.Hagagcology :
هذا مهندسى ❤️😘
2026-06-25 21:58:48
1
Samia KaBer :
ماشاءالله
2026-06-25 15:18:28
1
Mera :
الحمد لله
2026-06-25 01:24:39
1
Rawan Sherif :
الف مبروك ♥️
2026-06-25 14:51:35
1
Ibrahim Mohamed :
ونعم بالله العلي العظيم
2026-06-25 16:38:02
1
جــوو 1 :
اي والله ❤️
2026-06-24 23:13:31
1
M I L O :
ايه رايك في بيزنس ؟
2026-06-24 20:01:05
1
aya :
ما شاء الله
اللهم بارك
2026-06-24 23:20:11
1
⛎🥱𓆩 ــــمـــــر؏ 𓆪 :
يا اخي والله انت شخص لذيذ وكلامك اجمل
والله حاجه تتبروز فعلا
ربنا يوفقك فيما هوا قادم يا اخي والله
تسلم على الكلمتين الجمال دول 🤎
2026-06-25 17:33:51
1
محمود صالح ⚖️🦅 :
ألف مبروك يصحبي
2026-06-25 18:45:07
1
أسـمۢۤۤـاءࣱٓٓ🥀 :
اكتبهلنا يارب انا واخويا
2026-06-25 16:12:44
1
العباسی :
2026-06-24 23:51:36
1
MEMO :
من فضلكوا عيزه اخد رايكوا ابني داخل اولي ثانوي ومش عارفه ومحتاره نكمل بكالوريا ولا ادخله اي جي عشان مستقبله هو شاطر جدا ولا افر اللي هدفعه في اي حي للجامعه وادخله جامعه خاصه بعد الثانوي زي الجامعه اليابانيه
2026-06-25 11:18:32
1
:تـ⃪وتـ⃪ة ♡ :
كان نفسي اوصل اجرب الشعور ده💔
2026-06-25 19:53:53
2
To see more videos from user @ahmed.tohami5, please go to the Tikwm
homepage.