أنا من أهل الاحساء والجو مش رطوبه ولا جاف معتدل يوم سكنت بالرياض فعلا في البدايه صعب التنفس وجفاف بعيوني وبرضو لما اروح الشرقية ما اقدر اتنفس من الرطوبة
2026-06-24 13:43:44
21
Furtuna :
احنا حجز ونقول شروق ونجود 😅
2026-06-24 17:39:29
5
To see more videos from user @ghadalg3, please go to the Tikwm
homepage.