@jos.dhaese: Top advies van de minister van defensie 👍

Jos D'Haese
Jos D'Haese
Open In TikTok:
Region: BE
Wednesday 24 June 2026 14:01:29 GMT
245828
17341
547
1191

Music

Download

Comments

lyubovmarusyn
Liubov15 :
De temperatuur in mij apartment.
2026-06-24 18:45:33
730
habaja85
Habaja :
De temperatuur in mijn hol
2026-06-24 20:12:54
39
crypto_2028
crypto_2028 :
Temperatuur op mijn werkplek… dakdekker
2026-06-24 19:20:59
74
deurwaarderrrr31
Deurwaarderrrr :
Waarom is deze man zo legend💙💙💙
2026-06-24 17:18:54
236
niallsxpetal
kaylee :
Vergeet de kinderopvang niet.
2026-06-24 20:27:18
20
user7881812068147
user7881812068147 :
ik ben bouwvakker , daardoor kon ik mijn zwembad zelf zetten , hoor je mij klagen 😁
2026-06-24 16:59:46
263
user6521450490586
user6521450490586 :
Top jongen goed gezegd
2026-06-24 14:28:40
338
y.e.l.i.z.28.28
yeliz :
😂😂helemaal waar..laat staan een tuin en een zwembad. ik woon in een appartement met terras waar je amper kan zitten..maar ik drink genoeg water😂😂
2026-06-24 14:05:22
35
1lion999
Mesbah🇦🇫❤️🇧🇪 :
Deze man is de beste politicus ❤️❤️❤️❤️❤️❤️🌹🌹🌹🌹
2026-06-24 14:04:58
39
linseybaten
Linsey Baten :
En de poetsvrouw
2026-06-24 14:31:49
57
wendyschoenmaker27
wendyschoenmaker27 :
Ik ben postbode en het is niet te doen.
2026-06-24 17:35:00
21
seppecappaert
seppecappaert :
ik woon op de 14de verdieping, waar moet ik mijn zwembad plaatsen?
2026-06-24 14:31:01
27
charissa_06_
CHAR :
In de zorg zonder airco👍🏻
2026-06-24 14:52:26
21
delphinevgn
NailsByDelphine :
ik ben fan van u
2026-06-24 15:03:53
73
vera6162
Kees :
ik ben geen Belg, maar wel een enorme fan van Jos
2026-06-24 20:02:20
24
slamdunkas4urrrr
leavemillalone :
ik drink elke dag 4-5 liter water. het was 43° op mijn werk
2026-06-24 20:25:50
5
fatty_bombetty
Senna:) :
rsspect voor de postbodes op de fiets
2026-06-24 16:46:28
49
evidescheemaecker
toughwoman :
jij verstaat ons in de bouw is het nu niet meer mensenlijk 🥵🫠
2026-06-24 14:39:01
27
banderivka36
꧁☆Oльга☆꧂ :
Ik stem altijd op jou🥰
2026-06-24 14:37:02
15
theoceanguardian0
The Ocean Guardian :
zet ze nekeer op het gemiddelde loon van een werkende mens... eens zien hoelang dat zunder Gaan doen. veel betalen en voor wat? zet u eens tussen machines dat in de winter Al veel te warm aanvoelen
2026-06-24 18:34:57
42
misterrrxxxxx
Misterrrxx :
12u zweet shift gedaan als monteur in de petrochemie
2026-06-24 19:06:53
19
black_a5_sportback
Seba. :
joske, goe dat ge aan ons wegenwerkers denkt, nu hebde erover gepraat, maar waar zijn de maatregelen? vandaag was het 39 graden, morgen dik 40 en vrijdag erover, en wij maar werken om da zwembad voor den theo te kunnen betalen
2026-06-24 19:47:11
13
lindseyronse
Lindsey Ronse :
Temperatuur op mijn werk in het kinderdagverblijf
2026-06-24 19:47:10
25
yeyeae47
￴￴￴￴￴ ￴ ￴ ￴￴￴￴ ￴￴￴￴￴ ￴￴ ￴￴￴￴￴ :
Joske ge zit zelf ook in de airco
2026-06-24 19:31:44
8
hasib.saliba
Hasib Saliba 🇧🇪✝️ :
Drink genoeg water 🤦🤦
2026-06-24 15:19:49
14
To see more videos from user @jos.dhaese, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About