@drbilal_entelektueloglu: Maalesef ülkemizde en ufak bir ağrıda bile bilinçsizce kullanılan ağrı kesiciler; mide kanamalarının, ülserlerin ve hatta mide delinmelerinin en önemli nedenlerinden biri. . Birçok kişi bunu basit bir ilaç gibi görüyor. Oysa yıllar içinde mideye verdiği zarar geri dönüşü çok zor sonuçlara yol açıyor. . Bir diğer önemli konu ise mide enfeksiyonları. Özellikle Helicobacter pylori, vücudun en dirençli enfeksiyonlarından biridir. Çoğu zaman birkaç güçlü antibiyotik ve tedaviye rağmen tamamen ortadan kaldırılamaz. Bazı hastalar yıllarca gastrit, mide yanması, şişkinlik ve hazımsızlık şikâyetleriyle mücadele etmek zorunda kalır. . Çevrenizde sürekli mide problemi yaşayan, gastrit atakları geçiren veya mide kanaması nedeniyle hastaneye başvuran insanların önemli bir kısmında; bilinçsiz ağrı kesici kullanımı ve ihmal edilen mide problemleri vardır. . Klima örneğini vermemin sebebi de buydu. Konu sadece klima değil; insanların kendi sağlıklarını ne kadar ihmal ettiğinin bir göstergesi. Hasta olduğunu bildiği halde aynı hataları tekrar eden, “Bana bir şey olmaz”, “Nasıl olsa iyileşirim” diyen çok fazla insan görüyorum. . Bugün yaptığınız küçük hatalar size hemen zarar vermeyebilir. Ancak yıllar geçip vücut yıprandığında, o hataların bedeli çok daha ağır olacaktır. . Sağlık bir günde kaybedilmez; yıllar boyunca ihmal edilerek kaybedilir. . Lütfen önleminizi alın. Çünkü bazı şeyleri düzeltmek, onları önlemekten çok daha zordur.
drbilal_entelektueloglu
Region: TR
Wednesday 24 June 2026 15:06:05 GMT
Music
Download
Comments
Osman ilhan :
bok gibi hayat yaşıyoruz. sağlığına nasil dikkat etsin
2026-06-24 21:59:34
521
Şennur :
İlk defa böyle dogruları anlatan Dr gördüm 👏
2026-06-25 06:16:39
123
aynadaki _kadın 41 :
I completely agree. I hate medication and try to avoid using it as much as possible.
2026-06-25 18:27:12
1
@regalseat :
Başım ağrıdığı zaman ağrı kesici içmezsem dünyanın sonu gibi geliyor bana içmediğim vakit asla geçmiyor
2026-06-25 05:14:47
78
Meri :
Bir insanın ilk doktoru kendisi olmalı.Vücudunu tanımalı
2026-06-24 15:40:28
257
Ayşegüll :
mecburen kullanıyoruz her yerimiz ağrıyor
2026-06-24 22:21:13
58
Meysavoom :
Ekonomi öyle kötü ki yediğimiz gıdalardan tut nefes aldığımız havaya kadar sağlığımızı etkileyecek çok problemler var sağlığımıza nasıl dikkat edeceğiz bilinmiyor.
2026-06-24 22:30:34
82
rocher :
Bu yüzden mi saç ektin?
2026-06-25 08:08:44
6
ayşedgny2435 :
Karnımız çok ağrıdığında ne yapacağız ya
2026-06-24 23:56:23
9
Nurten Baran :
Allah'ıma bin şükür ediyom çok hasta olupta devamlı olarak doktora giden insanları
2026-06-24 22:10:32
9
Siyah Beyaz :
Alerjik astım hastasıyım sürekli ilaç kullanmak istemiyorum, nasıl bir yol izlemeliyim?
2026-06-24 22:57:49
6
🅱🅴🆈🅵🅴🅽🅳🅸 :
Hayat felsefem yıkılana kadar doktora gitmem 😂
2026-06-25 00:58:37
6
aslı :
hiç ağrı kesici kullanmam çok mecbur kalmadığımda helikobakteri bendede vardı ilaç verdiler ama diyet vermediler
2026-06-25 05:08:35
5
Sümeyra :
Allah hastanelere düşürmesin sizi de eksik etmesin kolaylık versin
2026-06-24 18:11:48
9
Furkan D :
20'lik diş ağrısında bile ağrı kesici kullanmıyorum, diş ağrısı ağrıların en kötüsüdür ona rağmen almıyorum İnsanlar en ufak ağrıda ağrı kesici alıyor şaşırıyorum
2026-06-24 22:06:05
8
Çocuk misali :
enfeksiyon geçirdiğimiz zaman antibiyotik kullanmadık diyelim o enfeksiyon vücudumuzda daha büyük sorunlara yol açar mı ne önerirsiniz
2026-06-24 23:00:43
5
ünsüzşair :
babana rahmet doğru söylüyorsun ama 12 saatlik işte çalışıyoruz gece gündüz vardiyası yapıyoruz başımızda da bir ağrı başlayınca zaten 12 saat çok uzun uyku düzenimiz yok yani illa içiyorsun içmek istemiyorsun eyvallah dayanayım diyorsun bir saate geçmiyor iki saate geçmiyor hani eve gidip yatayım desen öyle bir durum da yok 10 saat kalmış oluyor
2026-06-24 22:02:23
11
Mk Ky :
Dürüst ve harika bir insansın, teşekkürler🙏
2026-06-24 19:55:16
11
BinnurBalkan :
Kullanmak zorundayız napak
2026-06-25 12:18:48
2
Ahmet Kocaman :
hocam Türkiye de doktor yok sadece maaş var ama az çok az bir iyi kesim var
2026-06-25 20:03:47
0
avsarbeyi :
ama doktor her gittiğinde doğru düzgün bakmadan ilaç yazıyolar
2026-06-25 13:24:00
4
Sonbahar :
saç ektirmekte tehlikeli degilmi
2026-06-25 15:10:03
0
ELVİNA KARADENİZ🇹🇷🇹🇷 :
sen meleksin doktor melek doktor
2026-06-25 07:00:13
4
Yağmur :
benim hep dediğimmmmmm hocam dinleyen yok😊
2026-06-25 16:41:21
4
Aysel utlu :
doktor bey ilaç içmek istemiyorum ama bende bir baş ağrısı var 45 senedir ne yaparsam yapayım geçmedi gitmedigim doktor kalmadı en son kronik migren dendi yaş 62 hala başım ağrıyor ağrı başladım ilaçsız geçmiyor
2026-06-25 06:11:08
0
To see more videos from user @drbilal_entelektueloglu, please go to the Tikwm
homepage.