@zahidnamkas1:

✌️❤️khan g khan g❤️✌️
✌️❤️khan g khan g❤️✌️
Open In TikTok:
Region: US
Wednesday 24 June 2026 15:21:53 GMT
5383
468
49
22

Music

Download

Comments

dadac720
DADAG. avail lale 804 :
2026-06-24 15:28:29
4
user715402856
TDM KA BAP :
2026-06-24 17:22:30
0
safeerjani96
💔سفیر جانی💔 :
2026-06-24 15:36:02
1
user6332705303558
janan :
🥰🥰🥰
2026-06-24 15:29:27
2
tahirbannu6
Tahirbannug :
😁😁😁
2026-06-24 16:00:14
1
tahseenullah_9t2
tehsin ullah gulli :
🥀🥀🥀
2026-06-24 16:14:06
1
sameerking_711
👑 𝘚𝘢𝘮𝘦𝘦𝘳𝘬𝘪𝘯𝘨 444 👑 :
😁😁😁
2026-06-24 16:01:06
1
tahseenullah_9t2
tehsin ullah gulli :
🥀🥀🥀🥀🥀🥀
2026-06-24 16:14:37
1
tahseenullah_9t2
tehsin ullah gulli :
🥰🥰🥰🥰🥰🥰
2026-06-24 16:14:33
1
asgharkhan1043
🥀🥀🥀🥀asgharkhan🥀🥀🥀🥀 :
🥀🥀🥀
2026-06-25 14:41:58
0
user599355739
Danish Khan09 :
❤️❤️❤️
2026-06-25 20:02:37
0
sorryking24
Sorry king :
🥰🥰🥰
2026-06-25 15:22:34
0
faheem.jani939
Faheem Jani :
🥰🥰🥰
2026-06-25 21:03:24
0
tawani.janan444
تاوانی جنان🔥 :
🥰🥰🥰
2026-06-25 14:01:52
0
hmin445
دیوانہ :
💙💙💙
2026-06-24 15:24:56
1
To see more videos from user @zahidnamkas1, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos

... لما الطفل يخيروه بين أبوه وأمه* 💔
 
 أصعب سؤال ممكن يتسأل لطفل: *
... لما الطفل يخيروه بين أبوه وأمه* 💔 أصعب سؤال ممكن يتسأل لطفل: *"تختار مين؟ بابا ولا ماما؟"* *إحساس الطفل في اللحظة دي:* - *قلبه بيتقطع نصين*: هو بيحب الاتنين، وعايز الاتنين. انتوا بتطلبوا منه يختار يقطع حتة من روحه بإيده. - *بيحس بالذنب*: لو اختار أبوه هيحس إنه خان أمه، ولو اختار أمه هيحس إنه رمى أبوه. وفي الحالتين شايل ذنب مش بتاعه. - *خايف من الهجر*: بيختار وهو مرعوب إن الطرف التاني يكرهه أو يزعل منه ويبطل يحبه. - *مش فاهم ليه*: طفل صغير مخه مش مستوعب يعني إيه طلاق، فليه نحمله مسئولية قرار أكبر من سنه وعمره كله؟ - *بيتكسّر من جوه*: اللحظة دي بتفضل معلمة في قلبه طول العمر، حتى لو كبر وبقى راجل. *رسالة لكل أب وأم منفصلين:* 1. *عيالكم مش سلاح*: متستخدموش الطفل عشان تنتقموا من بعض. اللي بيتكسر في النص هو ابنكوا. 2. *هو ملوش ذنب*: انتوا اللي اختارتوا تنفصلوا، هو مختارش. متحاسبوهوش على قراركم. 3. *الحب مش بالاختيار*: الطفل محتاج حضن أبوه وحنان أمه سوا. متحرموهوش من حد فيكم. 4. *متسألوش السؤال ده*: متخيروش طفل بين روحه وقلبه. اللي بيحب عياله بجد، بيريحهم مش بيوجعهم. *الطفل اللي بيخيروه بيقول في سره:* "يا رب خدوني انتوا الاتنين... أنا عايز أصحى ألاقي بابا وماما مع بعض زي زمان، حتى لو هنزعل شوية ونتصالح. أنا مش عايز اختار... أنا عايزكم انتوا الاتنين" 😔 الطلاق بين الراجل ومراته، بس العيال ملهمش دعوة. حافظوا على ولادكم... لأن وجعهم مبيتنسيش.

About