وقتی از مکتب میامد ساعت های پنج بجه ای آهنگ در تلویزیون طلوع میماند هر روز جی زود گذشت و قدر ندانستیم 💔
2026-06-25 12:10:12
19
مرسل هاشمی :
هر کی با ای اهنگ خاطره داره حالی باید سی ساله باشه
2026-06-24 20:51:16
7
❤️Lion Kabul🤾 :
یادش بخیر 🥰😁
2026-06-26 15:52:46
1
Zainab Hayat :
چقدر خوش داشتم ای آهنگ. ره 🥺
2026-06-24 20:22:18
20
Samira 🌹 :
چرا مرا گریه دادی آخر پیر شدم 😢😢😢
2026-06-26 02:06:39
4
sanaz hussina :
11😭💔
2026-06-26 21:05:00
0
deeba._5🇦🇫🇵🇰🇶🇦🇮🇷 :
مه عاشق ای بچه بودم ده طفلیت😂🤣🤣🤣
2026-06-26 10:37:28
0
ղℰɕ¡ղ💎 :
خیلی خوش داشتم ای اهنگ یادش بخیر
2026-06-25 09:08:07
2
B░e░n░ÿ░a░m░i░n░ ░J░õ░õ░ñ░ :
قربان امو روزها دگه هیچ وقت برنمیگرده🥺
2026-06-26 15:28:02
1
🇩🇪💪حاڄے ساحݪ چہلستونے💔🇦🇫 :
زمان ک زنده گی رنگ زیبای داشت و غم و غصع نداشتیم هیچی ر نمیفامیدیم ک دنیا ایقه نیرنگ داره 6 سالم بود د تلویزیون زیاذ میماندیش و حاای 23 سالم میشه چند روز دیگه و 16 سال میشه فکر کنم ازو زمان تا ب حاال کاش بزگردیم بر چند لحضه ب امو دوران😢🥺😢
2026-06-25 09:16:39
2
Efat ❤️gan :
به یاد ندارم شاید باشم اووقت اما به یاد ندارم 🥰
2026-06-26 07:28:12
1
Jamila Waak :
فعلا هم هر روز میشنوم🥹 یاد ان رړز های خوب بخیر
2026-06-25 13:41:50
0
Dr ~🩺Prenses👩🏼⚕️💉 :
خوب به یاد دارم وقت شنیدم خیلی برم احساس خوب داد واقعا که بر من زمان های طفلیت به یادم آورد همیشه گوش می کردم تشکر از این که به طفلیت بردیم ممنون 🥰
2026-06-25 05:08:03
2
♕︎ زنده باد افغانستان ♕︎ :
مه🥺
2026-06-25 00:27:31
0
𝓗𝓪𝓭𝓞𝓸 𝓩𝓪𝓴 🦋 :
۲۴ساله استم و حال هم گوش میکنم ای اهنگه قدیمی نشده برم
2026-06-25 11:19:09
0
مرسل هاشمی :
چقدر حالم بد شد از زمان این اهنگ تا حالی مه سه عضو خانوادم را از دست دادم