son maddedeki "over and over again" anlasılmamış olabilir,kısaca açıklayayım(spoiler!):
Bildiğiniz üzere manganın son panelinde Phos'un serinin başında gördüğümüz halini görmekteyiz,bunun sebebinin ne veya neler olabileceğini şimdi konuşmayacağım,daha çok bunun sembolizmine deyineceğim.Bu aslında geçmişten günümüze bircokmedeniyet ve mitolojide kendine yer bulmuş "Ouroboros" yani "Kuyruk Yiyen'in" sembolizmidir.Ouroboros kısaca şudur:Yılan kuyruğunu yemeye başlar ancak yılanın zehiri ve mide asidi kendisine zarar veremez,bu nedenle yılan asla yok olmaz,değişir.En sonunda yılan kendini tamamen yediğinde ise eski poziyonunu tekrar alır ve döngü yeniden başlar.Uzun lafın kısası yaşam asla yok olmaz yalnızca değişir ve sonra tekrardan başlar.
2026-06-24 19:49:45
3
Hadou :
best development in animanga
2026-06-24 22:04:01
5
◦•●◉✿𝕜𝕚𝕟𝕕𝕟𝕖𝕤𝕤✿◉●•◦ :
it's peak
2026-06-25 16:18:47
5
Santiagocomics :
Best Development in animanga
2026-06-25 14:19:10
7
enellezu semmetni ummi haidara :
aşırı üzülüyorum ona ya diğerlero çok bencil onu tek bıraktılar
2026-06-26 02:06:53
2
× . mori | ౨ৎ :
2026-06-24 18:42:16
10
Yellial :
peak
2026-06-25 12:38:42
1
existencia :
best development in fiction.
2026-06-25 01:49:13
5
Lawient :
harikulade
2026-06-24 16:44:46
1
phossu :
peak
2026-06-24 16:48:21
2
Gyuger :
its not your fault phos💔
2026-06-25 08:16:09
2
BabbyTonka :
My favorite 2/10 manga
2026-06-25 15:24:17
0
To see more videos from user @elif_elif_02, please go to the Tikwm
homepage.