@dr.omarali8: الرد على @ahellaahmed813 بديل محاليل الحديد لعلاج الانيميا والجرعة الصحيحة #انجكتفير #الانيميا #التعب #د_عمر_علي_حسن #فيروديونال

Dr.OmarAli | د.عمر علي 🌐
Dr.OmarAli | د.عمر علي 🌐
Open In TikTok:
Region: EG
Wednesday 24 June 2026 16:19:27 GMT
11512
204
22
60

Music

Download

Comments

sheriftarim
tttttt :
هيا انبول ترفع قد ايه
2026-06-26 13:35:43
1
dr_ahmed_amer
Ahmed Abdelwahab Amer :
بتعمل حساسيه طبعا
2026-06-24 22:54:29
0
heba.a.gawish
Heba Gawish :
انا اخذت ٢ امبول في ربع ساعه ومش حصل حساسيه وممتاز
2026-06-26 21:50:09
0
dr.omarali8
Dr.OmarAli | د.عمر علي 🌐 :
تنبيه لازم تحت إشراف طبي، حدوث الحساسية وارد مع أي شخص لكنها أقل عن حقن الحديد العادية
2026-06-25 11:40:12
1
aya.elatabany
Aya Elatabany :
طب لو اخدت واحده انجكتافير اخد التانيه بعد قد ايه؟ والنتيجة بتبان بعد قد ايه وينفع اكمل علي برشام الحديد بالتوازي مع الانجكتافير (فريدونال)
2026-06-26 21:42:22
0
work.185
Kareem Abo Ali :
كام السعر
2026-06-26 03:18:38
0
miro_mora89
mira :
هي دي بتتحط ف محاليل
2026-06-25 09:59:12
0
ahellaahmed813
ahellaahmed813 :
انا عندى الهمجلوبين ١٠ ومخزون الحديد ٧ عشان كدا الدكتورة كاتبتلى الانجكتفير
2026-06-24 16:27:36
0
26years.robot
ROBOT :
طب البروتين الهبسدين مش رد فعل لكميه الحديد دي؟!
2026-06-24 20:02:44
0
dodohuda25
Dodo :
أنا الدكتور كتبلى نفس الإبرة أنا كامل فى 20يوم فى التامن والانميا 9.0 ومخزون الحديد 8.5 وقالى جرعة واحدة بس فهل كافية ولا أكررها وفرق اد ايه بين الجرعتين أنا حمل حرج باخد إبر سيولة وعندى 40سنة وولاتى اللى فاتت حصلى نزيف وكان الهمجلوبين 11 فأنا مرعوبة أنا بولد قيصرى
2026-06-25 20:42:17
1
dyfhtw0dg86p
dyfhtw0dg86p :
عملت ابنتى حساسيه جامده فجسمها كله وهذا للعلم لازم استخدام حقنه للحساسيه
2026-06-25 04:27:12
1
dodohuda25
Dodo :
والدكتور قالى تخفف على 100 ملى محلول ملح والصيدلى بيقولى بتتخفف أقل حاجة على 500 ملى محلول فأنه الصح
2026-06-25 20:44:22
0
ali.omar0362
Ali Omar :
🥰🥰🥰
2026-06-24 16:48:19
0
ruqayyah.dodo2022
Ruqayyah Dodo2022## :
👍👍👍
2026-06-25 07:37:28
0
To see more videos from user @dr.omarali8, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About