أنا الدكتور كتبلى نفس الإبرة أنا كامل فى 20يوم فى التامن والانميا 9.0 ومخزون الحديد 8.5 وقالى جرعة واحدة بس فهل كافية ولا أكررها وفرق اد ايه بين الجرعتين أنا حمل حرج باخد إبر سيولة وعندى 40سنة وولاتى اللى فاتت حصلى نزيف وكان الهمجلوبين 11 فأنا مرعوبة أنا بولد قيصرى
2026-06-25 20:42:17
1
dyfhtw0dg86p :
عملت ابنتى حساسيه جامده فجسمها كله وهذا للعلم لازم استخدام حقنه للحساسيه
2026-06-25 04:27:12
1
Dodo :
والدكتور قالى تخفف على 100 ملى محلول ملح والصيدلى بيقولى بتتخفف أقل حاجة على 500 ملى محلول فأنه الصح
2026-06-25 20:44:22
0
Ali Omar :
🥰🥰🥰
2026-06-24 16:48:19
0
Ruqayyah Dodo2022## :
👍👍👍
2026-06-25 07:37:28
0
To see more videos from user @dr.omarali8, please go to the Tikwm
homepage.