د.عبداللطیف Dr.Abdullatifلێدوانێک بڵاو دەکاتەوە لەسەر ئەم دەنگۆ درۆیانەی بڵاوبونەتەوە
كوردی - عربي
پەیامی خۆڕاگری و متمانه بە خوا بوون
بسم الله الرحمن الرحيم
- ماوەی سێ هەفتەیە بە پیلانێکی داڕێژراوی داعش ئاسا و مولحیدەکان، باندێک شەقامیان لە دژم ئاراستە کردوە
- دەنگۆکانی دوورخستنەوەم **سەرلەبەری درۆن** وە تەنها بازرگانییە بە ترێندەکانەوەو زیاد کردنی ئەکتیڤە
- سوپاسی هەموو ئەو موسڵمانانە دەکەم کە خۆراگر بون و نەکەوتنە دوای فیتنەگێڕان و زیاتریش ئەوانەی دوعای خێرو قسەی خێریان کرد.
- دڵنیایان دەکەمەوە کە بەردەوام دەبین لەسەر بانگەوازیمان بە پشتیوانی خوا
- وە پێگەی من لەلای خوایە نەک لای ناحەزانم.
- وە یەقینم هەیە کە خوای گەورە حەقمان دەسێەێتەوە.
دکتۆر عبداللطيف ئەحمەد
٢٤ / ٦ / ٢٠٢٦
------------------
رسالة الصمود التوكل على الله
بسم الله الرحمن الرحيم
- منذ ثلاثة أسابيع، وبمؤامرة مدبرة على غرار أساليب الدواعش والملحدين، قامت عصابة بتحريض الشارع ضدي.
- إن شائعات إبعادي **كاذبة جملة وتفصيلاً**، وما هي إلا مجرد متاجرة بـ "التريندات" لزيادة التفاعل.
- أشكر جميع المسلمين الذين صمدوا ولم ينجروا وراء مثيري الفتن، وأخص بالذكر أولئك الذين دعوا لنا بالخير وقالوا الكلمة الطيبة.
- أطمئنهم بأننا مستمرون في دعوتنا بعون الله.
- ومكانتي هي عند الله، وليس عند الحاقدين.
- ولدي يقين تام بأن الله سبحانه وتعالى سيسترد حقنا.
دكتور عبداللطيف أحمد
٢٤ / ٦ / ٢٠٢٦