خاله به نفعته راست بگی چون من دیگه پول ماسک و ژل این کوفت زهرمار هارو ندارم 😭😭😭😭
2026-06-26 14:06:07
0
2345 :
Me🥰
2026-06-26 10:04:22
0
𝓑𝓓 :
یعنی از ژل و ماسک موی فر بهتره؟
2026-06-25 12:37:00
1
آنشرلی با موهای خرمایی :
روی مو مثل ژل چسبندگی و سنگینی نداره؟ خودم به شخصه اصلااا ژل نمیزنم فقط ده در یک بیول میزنم
2026-06-25 10:20:46
0
∞ :
منم موهام که بلند بود همش از همین استفاده میکردم خیلی خوب بود هم موهامو نرم میکرد هم کل وزش رو می گرفت و تا حموم بعدی کاملا فر میموند
تنها مشکلش بافتشه وگرنه نه بو میده نه هیچی😬😂
2026-06-25 13:42:56
0
Kian :
موهای منم با اینکه پسرم فرههههه😭
2026-06-25 08:03:35
0
Ayla :
یه سوال من وقتی بچه بودم موهام فر سیم تلفنی بود و بعد مدتی دیگه فر نشد و الان موهام موج داره و موهای چربی دارم به نظرت برای من جواب میده؟؟؟😭
2026-06-26 12:41:58
0
parya :
چسبناک نشد؟
2026-06-26 08:34:53
0
Nafas :
میشه اسم اون سشوار و بگی لطفا
2026-06-26 03:38:47
0
Baran :
از این شسوار ها ندارم چی کار کنم😐
2026-06-24 23:03:56
1
bahareh510 :
چقدر خوشگل ونازه موهات🍓
2026-06-25 10:16:21
0
[M-a-h-y-a] :
حاجی ترو خدا یکی ویدئو قبلیش روش درست کردن برام بفرسته
2026-06-25 21:32:59
0
kia3:na :
یک سوال چرب نمیشه موهات
2026-06-26 10:59:19
0
@eoyalda :
بو نداره؟
2026-06-26 13:33:03
0
Mahsa :
سشوار چی بهش زدی .؟؟؟؟؟
2026-06-26 14:13:51
0
سید سادات :
موهام فره😅
2026-06-26 12:51:30
0
Sana :
158
2026-06-25 17:54:15
0
To see more videos from user @anahid_he, please go to the Tikwm
homepage.