حاجی من خیلی خجالت میکشم حتی اگر طرف صمیمی ترین رفیقم باشه
2026-06-24 17:33:56
4223
زن مستر بنگ :
من خونه دوستم وقتی برام یه بطری اب میخره:
2026-06-24 18:35:37
1691
🦴 :
من حتی اگه بهم تعارف هم نکنه میخورم هرچی که داشته باشه(فقط دوستای صمیمیم)
2026-06-25 21:43:46
1
nelin :
من درحالی که در ازای اون یه بار، ده دفعه ی بعدی رو حساب می کنم تا مطمئن بشم بدهکار نموندم:
2026-06-24 17:36:02
1486
GREEN :
فقط منم خجالت نمیکشم؟
2026-06-25 01:00:23
14
REYHAN :
وای این منم احساس گدایی بهم دست میده😭
2026-06-24 22:06:36
81
taekook._18 :
گفتمم نمیخواام🗣
2026-06-24 17:45:33
288
Paria :
من وقتی حتی یکی بهم محبت میکنه ام معذب میشم😍
2026-06-24 22:41:54
26
elina :
خیلی جدی یه بار رفتم دسشویی مال و گریه کردم چون طرف خیلی اصرار میکرد که برام حساب کنه و من نمیخواستم😭
2026-06-24 18:38:31
34
PENOZHECO :
اتفاقا من حس خوبی میگرم...
2026-06-24 18:23:51
24
Eveline :
یارو صمیمی ترین آدم زندگیمم باشم نمیتونم🤣🤣🤣
2026-06-24 18:05:34
13
Tanaz :
فکر میکردم فقط من اینجوریم😔😂
2026-06-24 18:18:37
8
V :
من خودم برای همه حساب میکنم ولی خجالت میکشم اونا برام حساب کنن 😭
2026-06-24 21:25:56
2
sⲟⲟ𝓳ⲓⲛ :
وای چقدر منییی😭
2026-06-24 20:35:43
1
sarina :
اتفاقا من خیلی دوست دارم این موضوع رو، اینجوری همش داریم بهم کادو میدیم یا غذای همدیگه رو حساب می کنیم و خیلی حس خوبی داره
2026-06-24 18:23:55
7
ride or die :
چجوری ثابت کنم همین لحظه صفر بود کامنتا
2026-06-24 17:34:02
8
Parmis :
منم حس خوبی نمیگیرم و اگه زیاد رو مخم برن داد میزنم دست خودم نیست جدی😃
2026-06-25 06:17:25
3
•Lil artist ִֶָ• :
من خودم اوضاعم زیاد خوب نیست. بین دوست هام آدم های پولدار هم هست. شاید برای اونا چیزی نباشه و به چشم نیاد و اثلا خرج کردن رو حس نکنن ولی حتی یه آبمیوه برام بگیرن حس بدی می گیرم. در حالی که خودم برای کسی خرج کنم کاملا با محبت و عشق و بدون انتظاره ولی یکی برام خرج کنه پر حس بد.
2026-06-25 19:55:19
2
Katrin :
فکر کردم فقط خودمم😭
2026-06-25 21:06:51
2
Setayesh Salajegh :
فقط من پروام
2026-06-25 11:52:02
1
mahdis :
وای خیلی مهربونه و می دونم خودش دوست داره ولی با این حس مضخرف چیکار کنممم😭
2026-06-24 18:53:09
2
To see more videos from user @lititihi, please go to the Tikwm
homepage.