اره خیلی قدر دونستند. خداوکیلی نفهمیدی داشتی گاوداري رو اداره میکردی که تهش همشون رم کردند. خدا لعنتشون کنه. واقعا از حق زندگیم که توسط گاوهای ۵۷ و عرزشیهای یابوی الان نابود شد نمیگذرم. من برای همتون تا نسل های بعدیتون فقط بدبختی و بی آبرویی رو آرزو میکنم.
2026-06-25 18:32:01
8
# 𝖫𝖺𝗋𝖨! 𝗌𝖺. :
یادت جاویدان، پدر:)
2026-06-24 18:38:16
124
hasti .89 :
لعنتتت بر تمام کسانی که به جمهوری اسلامی رای دادن سال ۵۷😞🖤
2026-06-24 23:24:09
33
DemitiBennett :
ولی ما قدر شما رو نمیدوستیم ببخشید.....
2026-06-25 16:53:40
10
❀𝒮𝓉𝓇𝒶𝓌𝒷ℯ𝓇𝓇𝓎❀ :
روحت شاد پدر قشنگم:)
2026-06-24 21:17:57
13
Jasemin Rasani :
2026-06-24 18:51:41
20
mnijungkook :
پدر تا ابد عاشق خودت و خاندان خواهم موند
2026-06-24 23:18:22
11
asxmia :
ندونستن قدرتو ابرمرد تاریخ💔
2026-06-25 09:46:17
8
Sasl :
2026-06-24 19:04:56
25
Aylin :
قبلا شاید الان نههههه
2026-06-26 03:22:10
1
Ayda :
چقد باکلاس بودی خدا بیامرزتت
2026-06-25 17:48:23
6
mahya🍀 :
مادرجنده ها چی کم داشتیم...💔
2026-06-25 23:21:18
4
anita(: :
ببخشید
2026-06-25 03:53:40
4
SATURU :
king forever
2026-06-24 23:23:36
5
NEXIR :
2026-06-24 18:46:40
9
adele :
nafas❤️❤️
2026-06-24 18:18:02
9
HANA :
2026-06-24 21:52:32
4
Reyhaneh :
همیشه حسرت اینو میخورم که چرا تو همون سال هایی که شاه بود من نبودم 💔..
2026-06-25 22:21:48
4
M.ch :
2026-06-25 02:50:49
2
✨️💋GIRL'S BTS💋✨️ :
همه حرفاشون درست بود ولی اون دو جمله آخر متاسفانه نه دیگه اعلیحضرت عزیزم:))))
2026-06-25 22:00:20
3
To see more videos from user @poran_dokht, please go to the Tikwm
homepage.